Bryggen på grund af det gode miks af stærke brands og gode parkeringsforhold

Normal har nu åbnet en flot butik på 370 kvadratmeter i Bryggen.

"Butikken i Bryggen er vores 134. i Danmark og nummer 566 i Europa. Vi så, at der var potentiale til at placere endnu en butik i Vejle, selvom vi allerede har en velfungerende butik på på Vejle’s hyggelige gågade. Bryggen har været en oplagt mulighed på grund af sit gode miks af stærke brands og gode parkeringsforhold”, siger Christian Bjerregaard Leonhard, Expansion Director hos Normal.

”Jeg er meget stolt over, at Normal vælger at åbne deres anden butik i Vejle i Bryggen. Butikken er en kærkommen tilføjelse og et godt supplement til det eksisterende butiksmix, som vil blive værdsat af vores 2,7 millioner årlige besøgende,” siger Christian Brewaeys, som er administrerende direktør og Head of Leasing hos Steen & Strøm.

Se også vores tidligere pressemeddelelse,https://www.steenstrom.com/news/normal-s-scandinavian-european-expansions-continous-together-with-steen-strom-and-klepierre

For yderligere information, kontakt venligst:

Christian Brewaeys, CEO og Head of leasing, Steen & Strøm
E-mail: Christian.BREWAEYS@steenstrom.com

Christian Bjerregaard Leonhard, Expansion Director, NORMAL
E-mail: chle@normal.dk

www.normal.dk

Steen & Strøm er det førende skandinaviske shoppingcenterselskab med 10 shoppingcentre på attraktive markedspladser, hvoraf fem ligger i Sverige, to i Norge og tre i Danmark. Det drejer sig om Emporia i Malmø, Galleria Boulevard i Kristianstad, Allum i Partille, Marieberg Galleria i Örebro og Kupolen i Borlänge. I Danmark er der Bruuns Galleri i Aarhus, Field's i København og Bryggen i Vejle. I Norge er der Oslo City og Metro i Lørenskog. Shoppingcentrene tiltrækker i alt 60 millioner besøgende om året.

Steen & Strøm har afsløret sin nye ESG-strategi, Act4Good™, i stolt samarbejde med hovedejeren Klépierre, den europæiske leder inden for indkøbscentre, med endnu mere ambitiøse mål og et udvidet anvendelsesområde med nye udfordringer. Act4Good™ er udviklet af et udvalg af uafhængige eksperter og fokuserer på fire søjler, der skal hjælpe hele Klépierre-gruppen med at opbygge den mest bæredygtige platform for handel inden 2030.

NORMAL åbnede sin første danske butik i april 2013 og forventer at åbne flere butikker i Europa i de kommende år. I dag består detailkæden af mere end 550 butikker i syv, snart otte lande. I Danmark har virksomheden mere end 130 butikker. Produkterne omfatter hårpleje, hudpleje, husholdningsartikler, make-up, konfekture, drikkevarer osv. Sortimentet omfatter mere end 4.000 varenumre og der er altid et stort, fast sortiment af produkter. Derudover tilføjes der regelmæssigt nye produkter.

Citater

Butikken i Bryggen er vores 134. i Danmark og nummer 566 i Europa. Vi så, at der var potentiale til at placere endnu en butik i Vejle, selvom vi allerede har en velfungerende butik på på Vejle’s hyggelige gågade. Bryggen har været en oplagt mulighed på grund af sit gode miks af stærke brands og gode parkeringsforhold.
Christian Bjerregaard Leonhard, Expansion Director hos Normal
Jeg er meget stolt over, at Normal vælger at åbne deres anden butik i Vejle i Bryggen. Butikken er en kærkommen tilføjelse og et godt supplement til det eksisterende butiksmix, som vil blive værdsat af vores 2,7 millioner årlige besøgende.
Christian Brewaeys, administrerende direktør og Head of Leasing hos Steen & Strøm.