Organisationsændringer hos ejendomsselskabet Steen & Strøm

Pierre Kubler er tiltrådt i en ny stilling som Head of Leasing and Asset Management fra 1. oktober 2023 hos Steen & Strøm.

Pierre Kubler har arbejdet hos Steen & Strøm siden juli 2021, hvor han tiltrådte som Head of Asset Management. Før det har han haft flere stillinger hos Klépierre (en af Steen & Strøms hovedejere) inden for Asset Management og Group Leasing. Pierre vil fortsat have base i Oslo og være en del af ledelsesteamet hos Steen & Strøm.

"Med denne nye rolle kan vi konsolidere to af vores vigtigste forretningsområder, Leasing og Asset Management. Der er mange synergier mellem arbejdet med vores forretningsplaner og leasingstrategierne for vores shoppingcentre, og jeg er derfor meget glad for, at vi har kunnet styrke disse forretningsområder", siger Christian Brewaeys, adm. direktør hos Steen & Strøm.

Pierre Kubler vil blive støttet af den nye leasingorganisation med Portfolio Leasing Managers Astrid Damgaard og Danijel Sivcevic, som vil drive leasingstrategierne sammen med lokale leasingmanagers i Danmark, Sverige og Norge.

"Jeg ser frem til denne udvidede rolle. Der er mange synergier mellem Leasing og Asset Management, som vil understøtte det strategiske arbejde med vores 10 shoppingcentre og udviklingsprojektet Økern i Oslo", siger Pierre Kubler.

"Jeg er overbevist om, at Pierre vil gøre det rigtig godt i sin nye stilling og være et stort aktiv for vores leasingarbejde, og jeg ønsker Pierre held og lykke i sin nye stilling", slutter Christian Brewaeys.

For yderligere information, kontakt venligst:

Christian Brewaeys, administrerende direktør Steen & Strøm
E-mail: christian.brewaeys@steenstrom.com
Tlf: +45 41 90 02 41

Pierre Kubler, Head of Leasing & Asset Management
E-mail: pierre.kubler@steenstrom.com
Tlf: +45 92 07 08 64

Skandinaviens førende shoppingcenter-selskab Steen & Strøm har i dag 10 shoppingcentre på attraktive markedspladser, hvoraf de fem ligger i Sverige, to i Norge og tre i Danmark. Det drejer sig om Emporia i Malmø, Galleria Boulevard i Kristianstad, Allum i Partille, Marieberg Galleria i Örebro og Kupolen i Borlänge. Danmark har Bruuns Galleri i Aarhus, Field's i København og Bryggen i Vejle. I Norge er der Oslo City og Metro i Lørenskog. Shoppingcentrene har tilsammen 60 millioner besøgende om året, og alle shoppingcentrene arbejder nu på at nå målet om at være den mest bæredygtige detailhandelsplatform i 2030. https://www.steenstrom.com/

Steen & Strøm er en del af Klépierre Group, som kombinerer ekspertise inden for ejendomsudvikling og asset management og er førende inden for shoppingcentre i Europa. Virksomhedens portefølje blev vurderet til 19,4 milliarder euro pr. 30. juni  2023 og omfatter store indkøbscentre i mere end 15 lande i Europa, som tilsammen tiltrækker flere hundrede millioner besøgende om året. Klépierre er noteret på EURONEXT Paris (SIIC) og er repræsenteret i CAC Next 20- og EPRA Eurozone-indekset samt i andre etiske indekser som CAC SBT 1.5, MSCI Europe ESG Leaders, FTSE4Good, Euronext Vigeo Europe 120 og CDP A-listen. Disse priser anerkender koncernens engagement i en proaktiv politik for bæredygtig udvikling, Act4Good, og dens globale lederskab i kampen mod klimaforandringer. https://www.klepierre.com/en