Organisationsændringer hos ejendomsselskabet Steen & Strøm

Astrid Damgaard og Clarisse Boutin tiltræder den 3. juni som Head of Leasing og Head of Asset Management hos Steen & Strøm Scandinavia, der kombinerer ekspertise inden for ejendomsudvikling og asset management og er førende inden for shoppingcenter-segmentet i Skandinavien.

"Jeg er meget tilfreds med disse interne rekrutteringer, som bekræfter, at vi kan tilbyde vores medarbejdere gode muligheder for at udvikle sig på tværs af funktioner i Skandinavien, men også internationalt," siger Steen & Strøms adm. direktør Christian Brewaeys.

Astrid Damgaard (til højre) har mere end 10 års erfaring med leasing fra DEAS A/S og som Leasing Manager og Portfolio Manager hos Steen & Strøm Scandinavia:
"Jeg er meget begejstret for at have fået denne mulighed for at fortsætte med at udvikle og vokse i Steen & Strøm og at gøre det sammen med et meget kompetent skandinavisk leasingteam. Fysisk detailhandel er i en interessant fase, og jeg ser frem til at fortsætte med at udbygge mit detailnetværk og partnerskaber med vores detailhandlere og til et tættere samarbejde med Klépierre, vores hovedejer.”

Clarisse Boutin (til venstre) kom til Klépierre for fem år siden som international corporate volunteer.
"Jeg glæder mig til at fortsætte med at vokse hos Steen & Strøm. Jeg er tryg ved, at de forskellige økonomi- og asset management-stillinger, jeg har haft de seneste år, vil gøre mig i stand til at videreudvikle mit team og bidrage til Steen & Strøms succes. Jeg ser frem til denne nye udfordring og til at arbejde tættere sammen med virksomheden i Skandinavien for at sikre værdiskabelse i vores portefølje af shoppingcenters."

Astrid Damgaard og Clarisse Boutin bliver en del af Steen & Strøms ledelsesteam og rapporterer til Christian Brewaeys.

Pierre Kubler, tidligere Head of Asset Management and Leasing, har accepteret rollen som Group Head of Asset hos Klépierre og vil slutte sig til teamet i Paris i løbet af sommeren.
"Jeg er meget glad på Pierres vegne og for den mulighed, han har fået hos Klépierre. Jeg har nydt at arbejde sammen med ham i de sidste tre år, og jeg er sikker på, at han vil fortsætte med at gøre det godt i sin nye rolle hos Klépierre", siger Christian Brewaeys.

For yderligere information, kontakt venligst:

Christian Brewaeys, administrerende direktør Steen & Strøm
E-mail: christian.brewaeys@steenstrom.com
Tlf: +45 41 90 02 41

Astrid Damgaard, Head of Leasing
E-mail: astrid.damgard@steenstrom.com
Tlf: +45 41 90 02 19

Clarisse Boutin, Head of Asset Management
E-mail: clarisse.boutin@steenstrom.com
Tlf: +45 41 90 02 49

Skandinaviens førende shoppingcenter-selskab Steen & Strøm har i dag ni shoppingcentre på attraktive markedspladser, hvoraf de fire ligger i Sverige, to i Norge og tre i Danmark. Det drejer sig om Emporia i Malmø, Allum i Partille, Marieberg Galleria i Örebro og Kupolen i Borlänge. Danmark har Bruuns Galleri i Aarhus, Field's i København og Bryggen i Vejle. I Norge er der Oslo City og Metro i Lørenskog. Shoppingcentrene har tilsammen 60 millioner besøgende om året, og alle shoppingcentrene arbejder nu på at nå målet om at være den mest bæredygtige detailhandelsplatform i 2030. https://www.steenstrom.com/

Steen & Strøm er en del af Klépierre Group, som kombinerer ekspertise inden for ejendomsudvikling og asset management og er førende inden for shoppingcentre i Europa. Virksomhedens portefølje blev vurderet til 19,3 milliarder euro pr. 31. december 2023 og omfatter store indkøbscentre i mere end 15 lande i Europa, som tilsammen tiltrækker flere hundrede millioner besøgende om året. Klépierre er noteret på EURONEXT Paris (SIIC) og er repræsenteret i CAC Next 20- og EPRA Eurozone-indekset samt i andre etiske indekser som CAC SBT 1.5, MSCI Europe ESG Leaders, FTSE4Good, Euronext Vigeo Europe 120 og CDP A-listen. Disse priser anerkender koncernens engagement i en proaktiv politik for bæredygtig udvikling, Act4Good, og dens globale lederskab i kampen mod klimaforandringer. https://www.klepierre.com/en

Hurtige fakta

Tweet dette

Citater

Jeg er meget tilfreds med disse interne rekrutteringer, som bekræfter, at vi kan tilbyde vores medarbejdere gode muligheder for at udvikle sig på tværs af funktioner i Skandinavien, men også internationalt.
Steen & Strøms adm. direktør Christian Brewaeys
Astrid Damgaard. Head of Leasing