Samarbejde med Disneyland Paris udvides til partnerskab

Steen & Strøm er stolt partner til Disneyland Paris. På initiativ fra Disneyland Paris blev der sidste år indledt et samarbejde mellem shoppingcenteret Field’s i København (ejet af Skandinaviens førende shoppingcenter-selskab Steen & Strøm) og Disneyland Paris. Dette samarbejde udvides nu til et partnerskab.

"Vi er meget glade og stolte over at have underskrevet denne partnerskabskontrakt. Sammen med Disneyland Paris vil vi kunne tilbyde vores shoppingcentre muligheden for at udvikle aktiviteter for børn og deres familier, hvor alle kan være med", siger Charlotta Svensson, Marketing Manager for Skandinavien hos Steen & Strøm.

Efter sidste års samarbejde med shoppingcenteret Field's i København er vi meget glade for at kunne udvide vores samarbejde med Steen & Strøm til hele Skandinavien. Nu kan endnu flere familier i området få en episk oplevelse, som starter i shoppingcenteret og slutter i Marvel Avengers Campus – det episke land, som for nylig blev præsenteret som en del af Disneyland Paris’ 30-års jubilæum, siger Clotilde Le Maout, Press & Partnerships Representative for Skandinavien.

Aktiviteterne i Disneyland Paris vil finde sted i Bruuns Galleri, Bryggen og Field’s i Danmark.I Allum og Emporia i Sverige og i Oslo City i Norge. Disse shoppingcentre har sammenlagt 46 millioner besøgende om året.

For yderligere oplysninger, kontakt:

Annika Andersson, Communications Manager for Skandinavien
E-mail: annika.andersson@steenstrom.com

Clotilde Le Maout, Press & Partnerships Representative for Skandinavien, Disneyland Paris
E-mail: clotilde.le.maout@disney.com
www.disneylandparis.com

Steen & Strøm er det førende shoppingcenter-selskab i Skandinavien med 10 shoppingcentre på markedets mest attraktive beliggenheder. Deraf ligger 5 i Sverige, 2 i Norge og 3 i Danmark. Det er Emporia i Malmø, Galleria Boulevard i Kristianstad, Allum i Partille, Marieberg Galleria i Örebro og Kupolen i Borlänge. I Danmark er det Bruuns Galleri i Aarhus, Field's i København og Bryggen i Vejle. I Norge er det Oslo City og Metro i Lørenskog. Shoppingcentrene har sammenlagt 60 millioner besøgende om året.

Steen & Strøm har offentliggjort sin CSR-strategi, Act4Good™, i samarbejde med ejeren Klépierre, som administrerer shoppingcentre i hele Europa. Denne strategi indeholder endnu mere ambitiøse målsætninger og nye udfordringer. Act4Good™ er blevet udviklet sammen med en komité af uafhængige eksperter og er baseret på 4 grundpiller, som skal hjælpe hele Klépierre-gruppen med at opbygge den mest bæredygtige platform for handel i 2030.

Disneyland Paris slog dørene op i april 1992 og er med sit besøgstal vokset til at blive Europas største turistattraktion. I dag er det et multi-day resort med 2 fantastiske temaparker, 7 hoteller med Disney-tema, underholdningskomplekset Disney Village® og 2 konferencecentre. Disneyland Paris er den største private arbejdsgiver i området Seine-et-Marne og repræsenterer over 500 forskellige stillinger og 124 nationaliteter. www.disneylandparis.com