THE BURGER CONCEPT-RESTAURANT NR. 14 ÅBNER I BRUUNS GALLERI

"Vi er meget glade for at kunne meddele, at The Burger Concept har åbnet i Bruuns Galleri. The Burger Concept har brugt de sidste par måneder på at opbygge en flot restaurant, som uden tvivl vil være en god tilføjelse til vores eksisterende restauranter", siger Claus Brændgaard, Regional Center Manager i Bruuns Galleri i Aarhus.

Historien bag The Burger Concept er kort, men autentisk og baseret på familieværdier. Virksomheden blev grundlagt af brødrene Jakobsen, der stadig driver konceptet, som nu er repræsenteret over hele Danmark. Virksomheden er baseret på kærlige relationer, som brødrene Jakobsen ønsker skal gennemsyre besøget i restauranten. Alle burgere er skabt med masser af kærlighed og madglæde.

"Både jeg og min bror er oprindeligt fra Aarhus, og nu var tiden inde til at åbne en restaurant i Bruuns Galleri. Vi er meget glade for den gode respons, vi har fået fra kunderne, og vi har fået en rigtig god start," siger Simon Franck.

Den 160 kvm store restaurant ligger på 4. sal i Bruuns Galleri.

Yderligere informationer kontakt:

Claus Brændgaard, Regional Center Manager, Bruuns Galleri
Email: claus.braendgaard@steenstrom.com
www.bruuns-galleri.steenstrom.dk

Annika Andersson, Communications Manager Scandinavia
Telefon: +46 72 058 22 84
Email: annika.andersson@steenstrom.com

Citater

Både jeg og min bror er oprindeligt fra Aarhus, og nu var tiden inde til at åbne en restaurant i Bruuns Galleri. Vi er meget glade for den gode respons, vi har fået fra kunderne, og vi har fået en rigtig god start.
Simon Franck, The Burger Concept
Vi er meget glade for at kunne meddele, at The Burger Concept har åbnet i Bruuns Galleri. The Burger Concept har brugt de sidste par måneder på at opbygge en flot restaurant, som uden tvivl vil være en god tilføjelse til vores eksisterende restauranter.
Claus Brændgaard, Regional Center Manager i Bruuns Galleri i Aarhus