StreamServe version 4.0 - en perfekt platform til virksomhedskommunikation

StreamServe version 4.0 - en perfekt platform til virksomhedskommunikation StreamServe præsenterer i dag sin største opgradering af virksomhedens software nogensinde: StreamServe Business Communication Platform 4.0. Version 4.0 fokuserer på at give markedet en unik og banebrydende løsning, indenfor virksomhedskommunikation, der både er skalerbar, fleksibel, med høj ydeevne og mulighed for sikker kommunikation. Løsningen skærer bl.a. toppen af dokumentadministrationsomkostningerne og øger virksomhedens produktivitet markant. · StreamServe Output Center, StreamServe Interactive Forms og Enhanced Security. - StreamServe BCP 4.0 er utrolig velegnet til situationer, hvor der udveksles store dokumentmængder (f.eks. fakturaer, ordrer osv.) mellem virksomheder eller mellem en virksomhed og dens kunder, siger Nick Earle, der er adm. dir. hos StreamServe Inc.. I StreamServe 4.0 har vi forbedret ydelsen og føjet sikkerhed til, og desuden har vi muliggjort en højere skalerbarhed i virksomhedskommunikationen. Til denne opgradering præsenterer vi produktet Output Center, et nyt programmodul, hvormed en organisation kan designe, udvikle og vedligeholde alle sine distribuerede udskrifter, samt produktet StreamServe Interactive Forms, et modul, der håndterer alle dokumentformater på en funktionel og effektiv måde. - Funktionerne til udskriftsproduktioner er skærpet, siger Nick Earle, og det betyder, at virksomheder inden for f.eks. telekommunikation, energi, finans og produktion ligeså vel som store produktionsselskaber vil se dette som en ideel løsning til deres kommunikationsbehov. StreamServe har desuden skærpet sikkerhedsfunktionerne yderligere. Med StreamServe Enhanced Security har virksomhederne garanti for en helhedsmetode, når det drejer sig om virksomhedens sikkerhed. Den elektroniske kommunikation mellem virksomheden og dens partnere er beskyttet af PKI (Public Key Infrastructure) og det digitale certifikat, hvorved uvedkommende forhindres i at få adgang eller foretage ændringer. - Ingen andre produkter kan måle sig med StreamServe BCP's virksomhedskapacitet og fordele, siger Nick Earle. Takket være vores mangeårige praktiske erfaring med at håndtere dokumentproduktion kan vi garantere vores kunder den mest avancerede metode til reduktion af de dokumentbaserede kommunikationsomkostninger og øgning af produktiviteten. StreamServe BCP er den eneste uafhængige platform til kommunikationsudveksling mellem to virksomheder, uanset hvilket format eller hvilken kommunikationskanal der anvendes. Ved hjælp af platformen kan virksomheder reducere deres omkostninger og gøre det lettere at skabe, udgive og udveksle virksomhedskritisk information samtidig med, at produktiviteten øges. Kontakt: Ulrica Ilander, markedschef, Nordic Operations Tlf.: +46-(0)8-686 85 52 www.streamserve.com/4zero/ Om StreamServe Med over 4.000 kunder over hele verden er StreamServe førende og nyskabende inden for det hastigt voksende EBC-marked (Enterprise Business Communication). Vores organisation er den eneste, der tilbyder en uafhængig platform til kommunikationsudveksling mellem to virksomheder uafhængigt af, hvilket format eller hvilken kommunikationskanal der benyttes. Platformen giver mulighed for store omkostningsbesparelser, idet kommunikationen med kunder, leverandører og ansatte effektiviseres. StreamServe blev grundlagt i Sverige i 1995. I dag distribueres og supporteres vores løsning i over 130 lande. StreamServe samarbejder med systemleverandører, systemintegratorer og e-forretningsleveandører som f.eks. IBM, SAP og Oracle. StreamServe og Business Communication Platform er varemærker, der indehaves af StreamServe Inc. Om Enterprise Business Communication EBC er en fremtidsvision om et nyt marked. De idéer, som systemet omfatter, skal hjælpe organisationer med at forbedre deres komplicerede kommunikationsmiljøer for at øge produktiviteten og effektiviteten. Hos StreamServe gør vi denne fremtidsvision til virkelighed med vores mulighedsskabende teknologi, StreamServe Business Communication Platform (BCP). +46-(0)8-686 85 52 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/09/20031009BIT01260/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/09/20031009BIT01260/wkr0002.pdf