Nu kan du genopleve nostalgi møbler igen!

SwivelUK er flittige i at gøre reproduktioner af klassiske møbler fra 40- og 50'erne. Der er mange klassikere der har stået tidens test. Nu er din mulighed for at få en nyreproducerad klassiker i den højest mulige kvalitet. Vi starter fra det oprindelige design og udnytter den mindste detalje for at ære den oprindelige designer. Vi runde op vores materiale fra flere lande til at bringe i materialer af højeste kvalitet til vores reproduktioner. Vores træ kommer fra USA, vores læder kommer fra Italien, og tekstilprodukter der kommer fra Danmark. Takket være denne awesome samarbejde så vi kan sikre at vi gør retfærdiggjort gengivelser som vi er stolte af at tilbyde.

Aktiv kommunikation

Vi kører en blog hvor vi taler om hjem, møbler, store designere, inspiration, livsstil og indretning. Vi er meget flittig når det kommer til sociale medier. Vi forsøger at gøre vores bedste for at opretholde en hurtig og effektiv kommunikation mellem os og potentielle kunder. Hvis de har spørgsmål kan vi nemt besvare dem enten via telefon, e-mail eller sociale medier. Vores vigtigste mål er at nå ud med klassiske møbler til dem der sætter pris på det.

Fakta om virksomheden

Virksomheden blev etableret i 2004 med en gruppe af designere, ingeniører og artiktekter at alle arbejdede som et team blot at producere kopier af klassiske møbler der stod årtier. Fremstillingsprocessen og materialevalg er nøglen til at opnå en høj kvalitet slutprodukt. Det er derfor vigtigt at vi får vores materiale fra de lande vi har tillid til. Vi er så stolte af vores reproduktioner Vi håber du vil tjekke det ud i det nordlige London for at se for dig selv hvad vi har at tilbyde. Du vil blive imponeret!

For mere information, besøg venligst www.swiveluk.com

Kontakte os

contact@swiveluk.com