Lancering Secure Client Management (R)

Report this content

I disse dage lancerer Syscom programmet ”Secure Client Management.” Secure Client Management er en metode til at for at optimere sikkerhedsniveauet på klienterne i IT-miljøet. Vores dedikeret sikkerhedsteam står nu klare i tre land for at hjælpe vores kunder med dette.

UDFORDRINGEN: Sikring af klienterne i IT-miljøet er i dag præget af punkt løsninger som hver for sig udfører en specifik opgave. Resultatet er ofte mange isolerede løsninger indenfor en række områder; - Softwaredistribution - Pakkebygning - Operativsystemdistribution - Licenskontrol - Spywarekontrol - Patchkontrol og opdateringer - Inventarkontrol på software og hardware - Fjernkontrol Hver for sig repræsenterer disse løsninger værktøjer, som kan organisere IT drift på en mere enkel måde. Udfordringen er imidlertid at håndtere et vifte af forskellige uddannelsesniveauer, supportadgang og leverandører. LØSNINGEN Secure Client Management samler alle punktløsningerne i en fælles platform. Igennem rådgivning, tilpasninger og integrationer optimerer vi dit sikkerhedsniveau på alle klienter i dit IT miljø