Gratis koncert med Johnny Deluxe i TDC Butik Århus C

Julen står for døren – og det fejrer TDC og Nokia med stor fredagsfest i TDC Butik, Århus C, fredag den 5. december. Syng med på ”Elskovspony”, når Johnny Deluxe giver koncert kl. 17. Autografer efter koncerten. Kom i god tid. Folk i alle aldre er velkomne.

Derudover er der stor mobilkonkurrence, hvor vinderen kan gå hjem med den nye smarte Nokia 5310 Xpress Music inkl. MD8 højttalere i pocket format. Vinderen udtrækkes efter koncerten. Fredagsfesten indledes med Nokia DJ fra kl. 14, og der er mulighed for at prøve TDC PLAY på mobilen.

”’Vi vil gerne markere julen, og give vores kunder en god oplevelse. Johnny Deluxe er en af nutidens hotteste kunstnere, og samtidig er han repræsente-ret på TDC PLAY – vores online musiktjeneste. På selve dagen kan kunderne downloade hans seneste hit ”Aldrig” gratis via bluetooth, på den måde kan de tage lidt af oplevelsen med hjem.”, fortæller Rune Jacobsen, chef i TDC Butik Århus C.

Rune Jacobsen, tlf. 86 19 70 88 eller tdc.dk/butik

Om fredagsfest og koncert
TDC Butik Århus C ligger i Søndergade 15, 8000 Århus C. Butikken kan kon-taktes på 86 19 70 88. Koncerten afholdes i samarbejde med Nokia.

Vinderne af en Nokia 5310 Xpress Music. inklusiv smarte MD8 højttalere i pocket-format udtrækkes efter koncerten.

Tilbud på dagen
På selve dagen og kun i TDC Butik Århus C vil der være mulighed for at købe en Nokia 5310 Xpress Music inklusiv MD8 højttalere for kun 1 Kr. (med MaxSms+. Samlet mindstepris i 6 måneder: 794). Eller en Nokia 5320 for kun 699 Kr. (med MaxSms+. Samlet mindstepris: 1.492 Kr.).