Kundefokus afgørende for TDC’s bureau-valg

Kundefokus afgørende for TDC’s bureau-valg
Processen med øget fokus på kunderne i alle dele af TDC har nu også fået be-tydning for valget af nyt reklamebureau. TDC har valgt fremover at samar-bejde med People Group.

”Det er altid sundt med friske øjne på markedsføringen. Og vi er blevet impo-nerede over People Group evne til at kombinere det strategiske overblik med de kreative ideer til, hvordan vi i højere grad kan fokusere på vores eksiste-rende kunder.” Sådan forklarer TDC’s marketingdirektør Tomas Pietrangeli valget af bureau.

Jan Duckert, direktør i People Group, glæder sig til samarbejdet med TDC:
”Vi er meget stolte over, at TDC har valgt os som fremtidig samarbejdspart-ner. TDC har et enormt potentiale, som vi glæder os til at arbejde med. Der er ingen tvivl om, at det her er en af de absolut mest spændende opgaver in-den for markedsføring. Den ser vi meget frem til at gå i gang med.”

TDC’s eksisterende kunder bliver den røde tråd i markedsføringen fremover:
”Vi er endnu ikke helt parate til at afsløre det kreative koncept. Udgangspunk-tet bliver, at halvdelen af alle danskere faktisk er kunde hos TDC allerede og derfor vil vi gerne gøre mere for at fortælle vores kunder om de mange mu-ligheder og fordele, de har hos os,” fortæller Tomas Pietrangeli.