Ny mand i spidsen for TDC’s markedsføring

20. februar 2009

Ny mand i spidsen for TDC’s markedsføring
Den 15. april starter Tomas Pietrangeli som ny marketingdirektør hos TDC. I TDC’s nye organisation får han ansvaret for en samlet og endnu mere kunde-fokuseret indsats i markedsføringen.

”På alle platforme er TDC en af de allerstørste spillere i den danske marke-tingverden. Derfor har vi også været på udkig efter en ny direktør med gan-ske særlige kompetencer – og det har vi fundet i Tomas,” fortæller koncerndi-rektør Jesper Theill Eriksen fra TDC’s privatdivision.

Tomas Pietrangeli kommer senest fra en stilling som adm. direktør for Royal Unibrew i Sydeuropa med base i Italien og har de sidste 14 år arbejdet med salg og markedsføring af forbrugsvarer på tværs af 10 forskellige lande.

”Uanset hvilket produkt jeg har arbejdet med, har kunden i centrum altid væ-ret en fællesnævner. Det samme har en grundig forståelse af kundens for-brugsmønster. Et godt kendskab til kunden er en universel proces, uanset om du sælger vaskepulver eller mobiltelefoner. Så selvom telemarkedet er nyt for mig, er jeg helt klar til opgaven”, fortæller Tomas Pietrangeli.

Jesper Theill Eriksen uddyber valget af den nye marketingdirektør:
”Hos TDC er vi i gang med at sætte endnu større fokus på vores kunder og deres behov. Det har vi senest – med stor succes – vist ved lanceringen af HomeTrio. Det er dette fokus, Tomas er ideel til at arbejde helt ind i kernen af vores markedsføring.”