Se Tour’en fra strandstolen

Startskuddet til Tour de France lyder lørdag den 4. juli. I samme anledning går TDC i luften med en ny og bedre kvalitet ved tv på mobilen. Det betyder, at TDC’s kunder kan følge deres favoritrytter og -hold i Tour’en, se seneste nyheder eller se sommerens nyeste musikvideoer – direkte fra strandstolen eller sommerhuset. Underdirektør i TDC Privat, Christoph Nørgaard, siger: ”Fra tidligere år har vi erfaret, at mange kunder vælger at abonnere på TDC Mobil TV netop under Tour de France. I 2007 toppede antallet af køb fx i de dage, hvor Michael Rasmussen kørte i gult.” ”I år har kunderne samtidig mulighed for at prøve vores nye tv-kvalitet på mobilen. Med tre danske ryttere i storform – og et hold med kandidat til at vinde, tror vi, det bliver et fantastisk Tour de France - set med danske mobilt tv øjne.” Alle TDC kunder med en 3G telefon kan købe TDC Mobil TV, som man finder på mobilportalen TDC FLY. TDC FLY registrerede i maj måned ca. 240.000 unikke brugere, og det er netop blandt de brugere, vi finder mobilt tv-kunderne. TDC Mobil TV giver adgang til ni tv kanaler: DR1, DR2, DR Update, TV2, TV2 News, Kanal 4, Voice TV, MTV Music og STAR. Man kan også se eller gense tidligere sendte programmer fra TV2 Sputnik. Fakta - TDC’s mobilt tv-kunder anvender i gennemsnit mobilt tv 2,7 gange pr. dag. - TDC Mobil TV koster kr. 29 for 24 timer, kr. 49 for 7 dage og kr. 75 for 1 måned. - For at se TDC Mobil TV på mobilen, skal man have adgang til TDC’s mobilportal FLY. Man skal også have en 3G mobil og befinde sig inden for 3G dækning. FLY opsætninger kan fås ved at sende en sms med teksten ” FLY” til 2222. Det koster alm. sms takst. Yderligere oplysninger: TDC Presse tlf. 70 20 35 10 tdc.dk/presse