Tre milliarder mobilminutter uden regning

Tre milliarder mobilminutter uden regning

TDC’s mobilkunder får fra i dag mulighed for at ringe ubegrænset til de 1,8 millioner andre mobilkunder hos TDC, uden at der afregnes én eneste krone for samtalen. Det sker med introduktionen af det nye abonnement TDC til TDC.

For en typisk TDC-kunde vil det betyde, at tæt på hver hver tredje mobilsam-tale vil blive uden beregning, da der findes cirka 6 millioner mobiltelefoner i Danmark, og de 1,8 er TDC-mobiler. Der er ikke nogen opkaldsafgift på TDC-samtalerne, og kunden kan tale lige så langt tid, som han eller hun har lyst til.

TDC til TDC er et tillægsprodukt og koster i abonnement 49 kr. pr. måned. Hvis man opretter et abonnement i kampagneperioden frem til 5. juli koster det 29. kr. pr. måned resten af 2009.
Hvis alle TDC’s mobilkunder benytter sig af de nye tilbud, svarer det til, at tre milliarder samtaleminutter forsvinder fra danskernes telefonregninger. Det er det samme som ti timers telefoni for hver eneste dansker om året.

”I dag har vi mange loyale kunder, og dem ønsker vi også at gøre noget eks-tra for. Jeg er sikker på, at de vil tage godt imod muligheden for, at hvert tredje opkald forsvinder fra telefonregningen,” siger koncernchef Jesper Theill Eriksen, TDC Privat.

TDC til TDC fungerer ved, at man ved opkald til en anden TDC-kunde hører en kort tone, der markerer at der er en TDC-kunde i den anden ende. Dermed er opkaldet uden beregning, og så kan man ellers bare gå i gang med at snakke lige så længe man har lyst til.

Se tdc.dk/tdctiltdc for yderligere oplysninger om TDC til TDC

Yderligere oplysninger: