REV’IT! Implementerer ENOVIA PLM i partnerskab med Addnodes datterselskab Technia

Stockholm, Sverige - Technia, som er Europas førende leverandør af Product Lifecycle Management (PLM)-løsninger, har indgået aftale med det hollandske selskab REV’IT! vedrørende implementering af ENOVIA Apparel Accelerator fra Dassault Systèmes. ENOVIA Apparel Accelerator vil forbedre REV’IT!s produktstyring og forkorte den tid, det tager at forberede en markedsføring.  Målet er at implementere løsningen i løbet af 90 dage. Det kan lade sig gøre, fordi Technia Apparel Optimizer øger anvendeligheden og giver mulighed for en pakkeløsning og således optimerer Dassault Systèmes’ standardprodukt til hurtig implementering i beklædningsvirksomheder.

Siden lanceringen i 1955 har REV’IT! omdefineret motorcykelmarkedets industristandard. Det  er virksomhedens mål at skabe funktionel beklædning på grundlag af overlegen innovation og originalt design til motorcyklister over hele verden. REV'IT! produkter sælges i 50 lande, og virksomheden har kontorer i den hollandske by Oss og i New York.

“Det drejer sig om et strategisk projekt for at stimulere REV´IT!s fortsatte vækst. Vi er nødt til at kunne bringe nye, innovative produkter hurtigere på markedet i et globalt miljø, hvor samarbejde gennem hele forsyningskæden er afgørende. Vi er sikre på, at Technia med sine eksperter inden for beklædning og PLM kan hjælpe os med at udnytte fordelene ved ENOVIA-løsningens fordele i løbet af 3 måneder. Vi syntes godt om kombinationen Dassault Systèmes og Technia – begge virksomheder nyder stor anseelse inden for deres respektive områder, hvor Dassault Systèmes er softwareleverandør, og Technia er ekspert i beklædnings-PLM, siger REV’IT!s CEO, Ivan Vos.

REV’IT! brænder for at blive nummer 1 i sin branche. Det er grunden til, at de har henvendt sig verdens to førende virksomheder inden for PLM, Technia og Dassault Systèmes, for at få assistance til deres strategiske PLM-tiltag. Det bliver en fantastisk demonstration af vores evne til i forening at revolutionere, hvordan  beklædningsvirksomheder hurtigt, effektivt og omkostningsrentabelt kan drage nytte af PLM, siger Ylva Berg, CEO og President hos Technia.

Technia

Ylva Berg, CEO

E-mail: ylva.berg@technia.com

REV’IT Sport International B.V
Ivan Vos, CEO

E-mail: IVos@revit.eu

Om REV'IT!

Flere oplysninger om REV’IT! kan findes på www.revit.eu/en/

Om Technia

Technia er leverandør af Product Lifecycle Management (PLM)-løsninger i verdensklasse til udarbejdelse og styring af

Produktoplysninger gennem hele produktets levetid. Technia har cirka  200 medarbejdere og er en del af Addnode koncernen

(noteret på OMX Nordic List, Small Cap). Virksomheden er strategisk partner for over 200 skandinaviske virksomheder og har kontorer iSverige, Finland, Norge og Nordamerika.. Blandt Technias kunder kan nævnes: Ericsson, Electrolux, Forsmark, GE Healthcare,Haglöfs, Metso Paper, Mölnlycke Health Care, Nokia, Oticon, Scania, Sectra Mamea, Skanska, Sony Ericsson og SSAB. FlereOplysninger om Technia kan findes på www.tehnia.com.