Giedre Serritslev er udnævnt som Administrerende Direktør for Teknos A/S

Giedre Serritslev er blevet udnævnt som Administrerende Direktør for Teknos A/S i Denmark pr. 1. september 2022.

"Giedre kommer med bred international erfaring fra store virksomheder, hvilket jeg er sikker på, vi kan drage fordel af og styrke Teknos’ familiekultur og kundeoplevelsen. Jeg er sikker på, hendes viden vil bringe os til næste niveau af værdibaseret salg i alle funktioner, siger Paula Salastie, Teknos indehaver & CEO.

Giedre har mange års ledelseserfaring fra internationale stillinger i forskellige organisationer som Senior Vice President og Regional Director Europe i Andritz Feed & Biofuel samt General Manager i Union Engineering.

Giedre har en uddannelsesmæssig baggrund som Master i Virksomhedsøkonomi, en bachelor i Salg og Marketing (HD-A) og en MBA fra Henley Business School.

“Jeg glæder mig meget til at begynde hos Teknos, og jeg ser frem til at føre Teknos' vision ud i livet via aktiviteterne i Danmark. Det er en ære for mig at blive en del af en anerkendt virksomhed med vækstmuligheder og med fokus på bæredygtighed og socialt ansvar. Jeg glæder mig til samarbejdet med mine kolleger i Danmark og i udlandet, til at møde kunder og andre interessenter samt at dedikere min indsats til en succesfuld udvikling af virksomheden”, siger Giedre.

Teknos er en global virksomhed, som tilbyder en bred vifte af overfladebehandlingsprodukter til industrien, byggeriet og til private.
Teknos blev grundlagt i 1948 og er i dag en af Finlands største familieejede virksomheder med ca. 1.800 ansatte. Vi er til stede i mere end 20 lande i Europa, Asien og USA og har en nettoomsætning på ca. 410 mio. euro om året. Vi er en af ​​de førende leverandører til industrien og har en stærk position i detailhandelen og inden for bygningsmaling. Vi har en ambition om at udvikle løsninger, der kan være med til at beskytte kloden. Derfor arbejder vi tæt sammen med vores kunder på at udvikle smarte, teknologisk avancerede løsninger, der beskytter og forlænger levetiden på alle typer af produkter. Vil du vide mere, så besøg teknos.com