FLERE RESERVEDELE - MERE DÆKNING - FLERE MULIGHEDER

FLERE RESERVEDELE - MERE DÆKNING - FLERE MULIGHEDER Walker udsender sit nye udstødningskatalog for 2002. Kataloget indeholder kvalitetsdele til modeller som Fords populære Focus og Mondeo, Opels Astra, Zafira og Agila, og til Saabs 9-3-serie ligesom det har dele til Japansk og Koreansk byggede biler som Toyota Yaris, Suzuki Wagon R+ og Hyundai Atos. Katalysatorer, lydpotter og udstødningsrør er blandt nyhederne i kataloget, som også indeholder de såkaldte "Mini Kits", der har alle dele og tilbehør nødvendige til korrekt installering af en given reservedel. Derudover fås mange af delene nu i forskellige forpakningsstørrelser. Ud over den alfabetisk ordnede liste over bilproducenter indeholder det nye lettere tilgængelige katalog en detaljeret beskrivelse af alle Walker produkter og tilbehør. Indenfor kort til vil kataloget også være tilgængeligt på CD-ROM. Walkers udstødnings-serie er fuldt støttet med et omfattende udvalg af markedsføringmateriel; blandt andet literatur og gulv,- og borddisplays. Walker Udstødning ejes af Tenneco Automotive, der også leverer originaldele til BMW, DaimlerChrysler, Ford, Porsche og Volvo. For yderligere information kontakt din lokale Tenneco Automotive forhandler, se på internettet www.tenneco-automotive-eu.com eller ring: 0121 609 3036. Tenneco Automotive har 21.600 ansatte over hele verden, hovedkvarter i Lake Forest, Illinois, USA og har en årlig omsætning på USD 3,4 mia. Firmaet er en af verdens største producenter af støddæmpere og udstødningssystemer, som bliver solgt under brands som Monroe og Walker. Click here to view pictures: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=19182 Yderligere information: Simonetta Esposito Communications Manager Europe Tel: (00)(322)706-9147 Fax: (00)(322)706-9199 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/14/20020514BIT00670/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/14/20020514BIT00670/wkr0002.pdf