TENNECO AUTOMOTIVE HÆDRET MED FORDS 2001 "WORLD EXCELLENCE AWARD"

Report this content

TENNECO AUTOMOTIVE HÆDRET MED FORDS 2001 "WORLD EXCELLENCE AWARD" Tenneco Automotive modtog Fords Silver World Excellence Award for at være en af bilfabrikantens bedste leverandører i 2001. Fords chef for Sydøstasien, Sydamerika og global logistic, Carlos Mazzorin, ønskede Tenneco Automotive tillykke og sagde, at firmaet er en af Fords mest værdsatte partnere, uden hvis bidrag Ford ikke havde kunnet nå mange af sine målsætninger for 2001. "The World Excellence Award" belønner hvert år den bedste kvalitet indenfor kvalitet, omkostninger og leveringssystemer udviklet af Ford og sine leverandører i samarbejde. I alt 42 leverandører fra 15 lande fik tildelt priser i en række kategorier. "The Silver Award" bliver givet til leverandørernes forretningsenheder, der udmærker sig i kvalitet og levering eller i kvalitet og pris. Tenneco Automotive fik prisen for kvalitet og levering af udstødningssystemer til Ford i Europa. Tenneco Automotive's direktør og bestyrelsesformand, Mark Frissora, udtalte, at Tenneco er meget stolt af igen at modtage en "Ford Excellence Award", hvilket viser firmaets dedikering til at leverere den mest avancerede teknologi, kvalitet og service. Frissora fremhævede Tenneco's mål om at sætte nye standarder og takkede for den anerkendelse, der ligger i prisen. Tenneco Automotive var en af 21 vindere i "Silver" kategorien og den eneste leverandør, der modtog en pris for levering af udstødningskomponenter. Tenneco Automotive har 21.600 ansatte over hele verden, hovedkvarter i Lake Forest, Illinois, USA og har en årlig omsætning på USD 3,4 mia. Firmaet er en af verdens største producenter af støddæmpere og udstødningssystemer, som bliver solgt under brands som Monroe og Walker. Yderligere information: Simonetta Esposito Communications Manager Europe Tel: (00)(322)706-9147 Fax: (00)(322)706-9199 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/14/20020514BIT00690/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/14/20020514BIT00690/wkr0002.pdf