Gorbachev, Douglas og Trump til Sverige- The London Speaker Bureau udvider med et nyt kontor i Sverige

Report this content

Nu åbner verdens største formidler af foredragsholdere et kontor i Stockholm: The London Speaker Bureau Scandinavia. Over et globalt netværk kan internationale ikoner og rollemodeller som for eksempel Donald Trump og Michael Douglas bookes som foredragsholdere til møder, konferencer og events i Sverige.

Hvorfor ikke få svar på spørgsmål om Ruslands fremtid af selveste Gorbachov, få et råd af entreprenøren og eventyreren Sir Richard Branson eller høre, hvordan Chris Hughes skabte verdens største sociale netværk? The London Speaker Bureau har kontakt til vor tids ledende og mest inspirerende foredragsholdere fra hele verden inden for business, politik, miljø, videnskab og motivation til den offentlige sektor såvel som til det private erhvervsliv. Repræsentanterne for den svenske satsninger er Alex Krause og Adriano Baggio. - Vi er meget stolte over at kunne præsentere efterspurgte navne som for eksempel Peter Draper, markedsføringsguruen bag den engelske fodboldklub Manchester United, og Chris Hughes, en af folkene bag successiden Facebook, siger Alex Krause. Med kontor i ti lænder har The London Speaker Bureau et international netværk, som er i en klasse for sig. Alle foredragsholdere, der repræsenteres af virksomheden, er nøje udvalgte og hører blandt de mest anerkendte autoriteter inden for deres område. I modsætning til mange andre formidlingsbureauer for foredragsholdere er The London Speaker Bureau Scandinavia den eneste forbindelse mellem foredragholder og kunde. Mange virksomheder leder efter nye måder at inspirere og lede deres medarbejdere på. Det ses ikke mindst på efterspørgslen efter foredragsholdere med unikke erfaringer, der kan motivere eller på andre måder bidrage med nye vinkler. Senere på året kan man møde The London Speaker Bureau Scandinavia på Eventdagene i Göteborg. Dér vil Peter Draper og David Magliano, manden, der hentede de Olympiske Lege til London, dele ud af deres erfaringer. - Det er bestemt det rette tidspunkt, og det føles passende og naturligt, at vi åbner et kontor i Sverige. Vi tilbyder en kilde til inspiration og kreativitet fra alle egne i verden og inden for alle områder. Desuden er det en fordel, at vores foredragsholdere er direkte tilgængelige igennem os, fortæller Adriano Baggio. The London Speaker Bureau blev grundlagt i 1995 avf Tom Kenton-Slaney og Brendan O’Connor. I dag har The London Speaker Bureau kontorer i London, Dublin, Paris, Frankfurt, Kapstaden, Delhi, Hong Kong, Kuala Lumpur, Rio de Janeiro og nu også i Stockholm. Yderligere oplysning fås hos: The London Speaker Bureau Scandinavia Alex Krause Mobil: +46 (0)76 31 72 354 alex@londonspeakerbureau.se The London Speaker Bureau Scandinavia Adriano Baggio Mobil: +46 (0)73 533 6304 adriano@londonspeakerbureau.se Micael Bindefeld AB Elina Gregor, pressekontakt Mobil: +46 (0)70 760 4500 elina@bindefeldab.se Pressefotoer med høj opløsning findes på: http://press.bindefeldab.se/ Navn: tlsb Password: press The London Speaker Bureau Scandinavia Tlf.: +46 8 457 57 53. www.londonspeakerbureau.se Postadresse: Box 19193, 104 32 Stockholm. Besøgsadresse: Hagagatan 25 B, Stockholm