Nyhed fra TietoEnator: Toolbox til WAP applikationsudvikling

Nyhed fra TietoEnator: Toolbox til WAP applikationsudvikling Et stadig større antal firmaer omlægger deres eksisterende tjenester til mobile netværk, hvorved der udvikles nye typer af tjenester, som kan udnytte potentialet, som tilbydes af de trådløse terminaler. TietoEnator har udviklet en WAPToolbox, som tilbyder en hurtigere og nemmere WAP applikationsudvikling. WAPToolboxen er et af de første produkter på verdensplan, der specifikt er designet til at øge effektiviteten i WAP applikationsudviklingen. At udvikle mobile løsninger i tæt samarbejde med vores kunder er et af TietoEnators kerneforretningsområder. TietoEnator har været pioner indenfor tilvejebringelse af trådløse løsninger til bank og telekommunikation. Den nye WAPToolbox tilbyder betydelige besparelser i tid og omkostninger indenfor WAP applikationsudvikling. TietoEnator anvender selv WAPToolbox'en, når vi udvikler applikationer, og vi kan nu tilbyde WAPToolboxen som programmeringsværktøj til vores kunder. WAPToolboxen indeholder alle de værktøjer og brugerinterfaces, der kræves ved udvikling af komplekse applikationer indenfor WAP platformen, og brugerne behøver ikke at have et indgående kendskab til WML syntaksen for at kunne benytte WAPToolboxen, da den selv automatisk genererer WML koden. Med WAPToolboxen kan brugeren koncentrere sig om applikationens logik uden at skulle bekymre sig om, hvordan terminaludstyret og portene fungerer. Derudover er det meget nemt at vedligeholde og forny applikationerne. Toolboxen giver også mulighed for at distribuere applikationer på tværs af flere servere samt at implementere multi language applikationstjenester. WAPToolboxen er et værktøj for alle brancher, der udvikler tjenester på WAP platformen som f.eks. telekommunikation, bank og media. WAPToolboxen implementeres ved hjælp af JAVA under Windows NT, Unix og Linux, og den er testet på forskellige typer af terminaludstyr. For yderligere information: TietoEnator Consulting, Jens Vester, Tel: +45 70 27 62 00, Mail: Jens.Vester@tietoenator.com Eller besøg www.tietoenator.com/waptoolbox TietoEnator beskæftiger mere end 10.000 medarbejdere i 13 europæiske lande og har en omsætning på over 1,2 mia Euro, og regnes blandt de førende europæiske leverandører af værdiskabende IT-ydelser. I Danmark er TietoEnator desuden repræsenteret ved TietoEnator Technology, Entra, og Dansk Informations Teknologi. Således beskæftiger TietoEnator i Danmark ca. 300 medarbejdere. TietoEnator tilbyder managementkonsulenter, systemudvikling, integration, drift og support, kommunikationsløsninger, programprodukter og produktudvikling. Vi har dybtgående kendskab til vore kunders virksomhed inden for brancher som f.eks. bank, finans, træindustri, offentlig forvaltning og telekommunikation. www.tietoenator.com TIETOENATOR CORPORATION DISTRIBUTION Principal media ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2000/11/22/20001122BIT00580/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/11/22/20001122BIT00580/bit0002.pdf http://www.bit.se/bitonline/2000/11/22/20001122BIT00580/bit0003.fcm