Presseinformation - Kom godt gennem vinteren med TOPCOM

Efter den lange, varme sommer står de kolde, mørke vinteraftener og den travle juletid for døren. TOPCOM præsenterer her en håndfuld fantastiske produkter, der kan forberede dig til det barske efterårsvejr og jagten på julegaver!

TOPCOM D'Lite 100: et lys i mørket!
Efteråret er her allerede, og forude venter den kolde vinter. Så er det en god idé at have en praktisk lommelygte i huset til de mørke aftener! TOPCOM D'Lite 100 er en lille og kompakt lommelygte med kraftigt lys. D'Lite 100 er ikke bare en lommelygte. Det er et meget alsidigt produkt, der kan være utroligt nyttigt i de lange, mørke vinteraftener. Lygten er udstyret med et batteri, som genoplades via induktion. (Induktion betyder, at der ikke behøver at være kontakt mellem batteriet og strømkilden). Bare sæt D'Lite 100 og opladeren i stikkontakten, så oplader lommelygten selv sine batterier.

D'Lite 100 er meget let at bruge. Når du tager lommelygten ud af opladeren, tændes lyset med det samme. Du kan justere lysets intensitet ved hjælp af knapperne på apparatet. På grund af det særlige design kan D'Lite også bruges som vågelampe! En anden stor fordel ved D'Lite er, at den tændes med det samme i tilfælde af strømsvigt! Opladeren reagerer, når strømmen forsvinder, og lygten gør det nemt at finde vej til relæet. D'Lite er stænksikker og altid klar til brug. D'Lite 100 fås allerede i butikkerne og koster kun 166 kr!

TOPCOM Twintalker 6800 og Twintalker 9100 - din partner på skipisterne!
De af os, der holder af at tilbringe vinteren på skipisterne, kan nu være i kontakt med andre skiløbere med TOPCOM Twintalker 6800 og Twintalker 9100! Med TOPCOM Twintalker 6800 Professional Box og Twintalker 9100 'Long Range Edition' får du et komplet sæt, der er klar til brug, så du kan være i kontakt med din partner eller dine venner på eller i nærheden af pisterne. Twintalker 6800 og Twintalker 9100 er praktiske, kompakte PMR-enheder (Private Mobile Radio) med utroligt stor rækkevidde. Den kraftige antenne giver Twintalker 6800 en rækkevidde på op til 6 km, mens Twintalker 9100, der er udviklet specielt til samtaler over store afstande, har en rækkevidde på op til 9 km.

Med de to Twintalker-modeller får du en walkie-talkie med 8 forskellige kanaler (samt 38 underkanaler) og 5 forskellige opkaldstoner i et stænksikkert kabinet. Med den indbyggede vibrationsfunktion i Twintalker 9100 går du ikke glip af nogen opkald fra dine rejsekammerater, når du er travlt optaget på pisterne. I nødsituationer kan du bruge den indbyggede nødknap. Med den medfølgende skuldermikrofon kan du montere Twintalker 9100 på bæltet og holde kontakten med dine venner med den kombinerede højttaler og mikrofon. Twintalker 6800 Professional Box indeholder to Twintalker 6800-walkie-talkier samt batterier og opladere. Den praktiske æske indeholder også et håndfrit sæt og andet ekstraudstyr. Twintalker 6800 Professional Box kan blive din for kun 634 kr! Twintalker 9100 leveres i en robust æske. Du får to Twintalker 9100-walkie-talkier for kun 742 kr. Æsken indeholder naturligvis også to opladere og to skuldermikrofoner!

Med TOPCOM VoIP-telefoner er du altid tæt på dine venner!
Foretrækker du at blive hjemme, men stadig have kontakt med dine venner? Så har du sikkert allerede opdaget Skype. Skype er en internettjeneste, der giver dig mulighed for at ringe gratis til dine venner i hele verden. Efter tæt samarbejde mellem TOPCOM og Skype har TOPCOM udviklet en række Skype-forberedte VoIP-telefoner.

Vil du bare have en enkel telefon eller et trådløst håndsæt med farveskærm og chatfunktion? Du finder det hele hos TOPCOM! Med telefonerne i Webt@lker-serien kan du finde fremragende, billige telefoner, så du kan tale i timevis! Vil du have et trådløst håndsæt, som du kan bruge til opkald via både Skype og en almindelig telefonlinje? Så vælg Butler 4012! Denne "hybridtelefon" er udstyret med en indbygget telefonbog, så du kan bevare kontakten med alle dine venner. Butler 4012 har masser af (polyfoniske) ringetoner, og du kan installere dem i dit eget telefonnetværk! Du kan få en Butler 4012 for helt ned til 633 kr.

Vil du se, hvilken telefon der er bedst for dig? Så tag et kig på http://skype.topcom.net. Du kan vinde en af de 50 gratis telefoner!

TOPCOM er en af Europas største virksomheder på markedet for telefon- og dataprodukter med en årlig omsætning på mere end 420 millioner danske kroner.
TOPCOM har nordisk hovedkontor i Danmark og salgskontorer i Danmark, Sverige, Norge, Belgien og Hong Kong. TOPCOMs produkter forhandles i 32 lande over hele verden.

Du kan læse mere om TOPCOM på www.topcom.net

Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:

Karlöf Marknadsföring AB (nordisk PR-afdeling for TOPCOM)
Hvis du ønsker billeder, testprodukter etc., er du velkommen til at kontakte:
Göran Karlöf - e-mail: info@karlof.nu - tlf.: + 46 8 676 01 50

TOPCOM