TOPCOM præsenterer innovative nyheder på CEBIT 2007

TOPCOM er godt i gang med forberedelserne til CeBIT 2007 i Hannover, hvor virksomheden vil fremvise en hel del interessante tilføjelser til dens allerede velfyldte produktsortiment. På TOPCOM's stand på CeBIT (hal 12, stand C83) vil virksomheden ikke bare fremvise den revolutionerende Webt@lker 5000 med Skype, som blev præsenteret første gang på CES i Las Vegas, men også en trådløs Skype DECT-telefon, som ikke kræver pc-tilslutning. TOPCOM vil også præsentere en ny ”SLIM-line”-DECT-telefon med eller uden indbygget telefonsvarer og Eco Mode. Naturligvis vil TOPCOM også præsentere et nyt kraftfuldt produkt fra PowerLan-sortimentet.

Webt@lker 6000 med Skype
De fleste af dem, der allerede anvender Skype, kender sikkert allerede til TOPCOM's revolutionerende Webt@lker 5000 med Skype, på trods af at det kun er et par uger siden, den blev introduceret. Telefonen er den første faste Skype-telefon, som ikke kræver, at brugeren har en computer.
Nu præsenterer TOPCOM sin seneste nyskabelse: Webt@lker 6000 med Skype.

Webt@lker 6000 med Skype er præcis som Webt@lker 5000 en Skype-telefon, der ikke kræver adgang til en computer. Men nu er det lykkedes TOPCOM at integrere disse funktioner i en trådløs DECT-telefon, som også kan anvendes til almindeligt fastnetabonnement i én og samme telefon. Med Webt@lker 6000 med Skype kan du via Skype ringe trådløst til dine venner, uanset hvor de befinder sig i verden, uden at du behøver at have adgang til en computer. Du kan desuden ringe via dit almindelige fastnet.

Med Webt@lker 6000 er Skype meget brugervenlig takket være den indbyggede farveskærm. Du kan ikke blot ringe omkostningsfrit via Skype med denne telefon, du kan også tilføje nye kontakter i din telefonbog samt oprette nye Skypekonti! Telefonen er også tilsluttet en speciel server, som sørger for, at softwaren altid er fuldt kompatibel med Skypes pc-versioner gennem automatiske opgraderinger.

Til dem, der har Skype i dag, importerer Webt@lker 6000 med Skype alle kontaktlister, når man logger på, så de vises direkte på farveskærmen. Hvis du ikke har nogen Skypekonto, kan du registrere en konto i løbet af to minutter med telefonen. Med telefonens Ni-MH-batteri kan man samtale i hele ti timer og have telefonen på standby i hele 100 timer mellem opladningerne.

Telefonen kan købes fra og med juni til prisen 189 euro.

Butler M1200 og M1250, trådløse DECT-telefoner
TOPCOM har også udvidet sit i forvejen brede sortiment af trådløse DECT-telefoner. Den nye Butler M1200 og M1250 kombinerer et moderne, slankt design med praktiske funktioner i en telefon med Eco Mode, som giver lav strålingsværdi. Eco Mode betyder, at strålingen fra telefonen bliver væsentligt lavere, når håndenheden stilles i baseenheden.

Butler M1200 er ikke bare en flot telefon med sin omvendte billedskærm (sort baggrund med hvide tegn); du kan også vælge mellem 14 forskellige navne og gemme op til 50 navne og numre i den indbyggede telefonbog. Med Butler M1200 kan du have op til fire forskellige håndenheder til samme basestation.

Butler M1250 har alt det, der findes i Butler M1200, og lidt til. Samme slanke, moderne design og samme funktioner, men desuden med indbygget telefonsvarer, som kan gemme indkommende meddelelser på sammenlagt op til 14 minutter. Begge modellerne har knapper og display med baggrundsbelysning samt 10 forskellige ringetoner. Butler M1200 og M1250 kan købes fra og med maj og juni til 39 euro for Butler M1200 og 49 euro for Butler M1250.

PowerLan 400 Turbo er løsningen til netværket derhjemme
Nu kan man nemt oprette et netværk, der kommunikerer via husets elnet med en hastighed på 200 Mbps. På denne måde slipper man for ekstra kabelføring, og takket være det smarte mellemstik bliver stikkontakten ikke optaget. PowerLan 400 Turbo er den nemme og driftssikre løsning til alle, der vil have et kraftigt, fast netværk uden at skulle trække nye kabler. PowerLan 400 Turbo-netværkskort sælges separat og understøtter Ethernet.

Skab et kraftigt netværk på nogle få minutter. Med PowerLan 400 Turbo kan du sende data med en hastighed på op til 200 Mbps. Perfekt til dig, der f.eks. vil have digital-tv. Du slipper for at bruge tid, penge og energi på at trække netværkskabler fra computeren til tv'et. PowerLan 400 Turbo beskytter kommunikationen via husets elnet. PowerLan 400 Turbo Ethernet-sæt har plug & play, som understøtter de fleste operativsystemer fra Windows og Macintosh.

TOPCOM er en af Europas største virksomheder på markedet for telefon- og dataprodukter med en årlig omsætning på mere end 420 millioner danske kroner.
TOPCOM har nordisk hovedkontor i Danmark og salgskontorer i Danmark, Sverige, Norge, Belgien og Hong Kong. TOPCOMs produkter forhandles i 32 lande over hele verden.
Du kan læse mere om TOPCOM på www.topcom.net

Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:

Karlöf Marknadsföring AB (nordisk PR-afdeling for TOPCOM)
Hvis du ønsker billeder, testprodukter etc., er du velkommen til at kontakte:
Göran Karlöf - e-mail: info@karlof.nu - tlf.: + 46 8 676 01 50