Et bryllup og en bryllupsrejse, du aldrig glemmer

Forkæl dig selv og din elskede med et bryllup og en bryllupsrejse i Thailand, som I helt sikkert aldrig kommer til at glemme. Thailand er den perfekte destination, hvis man vil fejre kærligheden i eksotiske omgivelser. Hvordan du vil fejre er helt op til dig: en vielsesceremoni på en hvid sandstrand, blandt Bangkoks glitrende lys eller i et traditionelt thailandsk tempel.

Stik af fra den mørke og kolde vinter, og fejr kærligheden i det lyse og varme Thailand. Her er tre romantiske måder at blive gift på:

Romantisk strandbryllup

Et strandbryllup skaber de perfekte rammer for begyndelsen på resten af dit liv med din elskede. Thailand har mange romantiske øer, der kan give dig en uforglemmelig dag på en hvid sandstrand med det azurblå hav som baggrund. Vælg, om du vil have et intimt bryllup eller dele dagen med hele familien og alle dine venner. Bryllupsrejsen kan I tilbringe i en fantastisk villa, i en suite eller på et hotelværelse med havudsigt.

Forslag til indkvartering:

Conrad Hotels & Resorts, Koh Samui (http://conradhotels3.hilton.com/en/hotels/thailand/conrad-koh-samui-USMKSCI/index.html)

Zeavola Wedding Resort, Koh Phi Phi (http://www.zeavola.com/weddings-en.html)

Crown Lanta Resort & Spa, Koh Lanta (http://crownlanta.com/weddings.htm)

Vielsesceremoni blandt Bangkoks glitrende lys

Det ultimative storbybryllup og en efterfølgende bryllupsrejse strøet med byens lys finder sted i Thailands hovedstad. Overrask jeres gæster med en vielsesceremoni højt over skyerne i en betagende skybar, en tjekket restaurant i storbyen eller på dit lands ambassade. Nyd middagen med din elskede på en af gourmetrestauranterne i Bangkok. Hvedebrødsdagene kan I nyde på en af storbyens luksuriøse boutiquehoteller.

Forslag til indkvartering:

Banyan Tree (http://www.banyantree.com/en/ap-thailand-bangkok/weddings-at-banyan-tree)

Mandarin Oriental (http://www.mandarinoriental.com/bangkok/)

The Sukosol (http://www.thesukosol.com/)

Traditionelt thailandsk tempelbryllup i Chiang Mai

Et ægte thailandsk bryllup er en smuk tradition, som begynder tidligt om morgenen, inden solopgang, med en buddhistisk ceremoni, hvor der ofres for at sanktionere vielsen. Ceremonien afholdes i et af nordthailands traditionelle, buddhistiske teaktræstempler, hvor den øverste munk velsigner vielsen. Buddhistisk messen og den søde duft af røgelse fylder luften og spreder stemning. Der findes mange ritualer for at velsigne brudeparret, for eksempel frigivelse af skildpadder for at hylde jeres vielse og liv sammen.

Læs mere om et autentisk, thailandsk bryllup:

Tourism Authority of Thailand deltager i bryllupsmessen “Bröllopsfeber” i Nacka Strandmässan i udkanten af Stockholm den 30.-31. januar 2016. Besøg os der for at høre mere om at rejse og hylde kærligheden!

For yderligere information om, hvad der kræves for en retskraftig vielse, bedes du kontakte din ambassade.

Hvis du har brug for yderligere hjælp med planlægningen af brylluppet, er der bryllupsarrangører i Thailand, der kan hjælpe kunder med at opfylde deres bryllupsdrømme:

E-mail: johan.englundh@spoilconcept.se
Tlf.: 46 (0)739 82 34 00