I Thailand forvandles dit pas til et "VIP-kort" i de lokale butikker

Thailands turistbureau lancerer en særlig nytårskampagne med ekstra rabatter på allerede nedsatte varer i de varehuse og butikker i Bangkok, der deltager i kampagnen. Kampagnen varer indtil den 15. januar 2019, og den har til formål at øge turistindtægterne fra dem, der rejser til og fra Thailand.

Med denne kampagne tilbyder Thailands turistbureau også rabatter på produkter, der er populære blandt turister, inklusive håndlavede thailandske tekstiler, kosmetik, husholdningsapparater og førende thailandske mærker. Kampagnen markedsfører og skaber også pop-up ‘shopping events’ ved indkøbscentre og varehuse, der er populære blandt turister.

- Denne kampagne er den første af en række ‘særlige nytårsgaver’ til udenlandske turister, der hjælper med at stimulere de lokales omsætning ved at sætte skub i turisternes shoppingaktiviteter, siger Eurblarp Sriphiromya, direktør for Thailands turistbureau for de nordiske lande og Baltikum.

Til lanceringen af den særlige nytårskampagne får Thailands turistbureau hjælp af bl.a. Ministeriet for indenrigshandel, Finansministeriet, Thailands detailhandlerforening, Narai Intertrade Co., Ltd. og Jewel Fest Club.

Sådan benytter du pasfordelene:

Du skal bare vise dit pas, når du handler eller anvender serviceydelser, til dem, der deltager i kampagnen, så får du din rabat med det samme.

Yderligere information om ‘Pasfordele’ deles ud til turisterne i lufthavnene. Der opstilles midlertidige diske til tilbagebetaling af moms i centrum i forbindelse med shoppingkampagnen i højsæsonen.

Læs mere om kampagnen og samarbejdspartnerne på: https://passportprivileges.tourismthailand.org/

Tel: 46 (0)739 82 34 00

Hurtige fakta