Nye flyruter til Dublin fra København og Oslo!

Det bliver nu nemmere end nogensinde tidligere at rejse til Irland, da Norwegian åbner nye ruter fra Oslo til Dublin og København til Dublin d. 20. og 21. august. Der bliver tre ugentlige afgange til Dublin fra hver af de to byer. På http://www.norwegian.dk/ kan du finde mere information og booke dine fly. Steven Roberts, chefen for Det irske Turistkontor - Tourism Ireland - i region Norden, udtalte: “Vi er vældig glade for nu at have direkte fly til Irland fra Danmark og Norge. Der har aldrig været et bedre tidspunkt for et besøg - med mange favorable tilbud og med et bredt udbud af festivaler og events året igennem. Vi glæder os til at byde endnu flere nordiske gæster velkommen til alle de oplevelser, som Irland kan tilbyde.” Flyv til Irland og opdag et betagende landskab, kulturelle fornøjelser og ganske fortryllende byer! Oplev livets fredelige gang og den kendte irske velkomst samt den irske kultur, herunder den irske folkemusik og pubberne. Nyd en pint Guinness i selskab med en venlig og gæstfri lokalbefolkning, og netop i år, hvor Guinness fejrer sit 250 års jubilæum, er der større grund end nogensinde til at besøge fødestedet for denne berømte stout! CÉAD MÍLE FÁILTE – Hundrede tusinde gange velkommen! GO WHERE IRELAND TAKES YOU –www.discoverireland.com For medieoplysninger kontakt: Linn Brekell Tlf.: + 45 33 17 72 32 Email: lbrekell@tourismireland.com Irland er den tredjestørste ø i Europa og den tyvendestørste ø i verden. Den ligger nordvest for det europæiske kontinent og er omgivet af hundredvis af øer og holme. Øens befolkning er på lidt under 6 millioner med 4,2 millioner i Republikken Irland og knap 1,75 millioner i Nordirland.