Rabat til paradis - oplev det ægte Caribien

Sol, varme og hvide sandstrande med en stor rabat

- lad drømmen blive til virkelighed for dine kunder

Nu har dine kunder mulighed for at vinke farvel til den kolde, danske vinter og opleve noget af det tætteste, man kan komme på paradis: Den caribiske ø Tobago, der sammen med Trinidad ligger ud for Venezuelas kyst i Sydamerika.

Stor rabat til Caribien

Med en rabat på kr. 1.000,- per voksen kan vinteren og foråret krydres med en tur til paradis, hvor temperaturen er 25-30 grader, og hver måned i gennemsnit har 220 solskinstimer - året rundt.

Dine kunder er garanteret rabatten, hvis de bestiller senest 15. februar 2011 og rejser inden 30. april 2011.

De skal blot bestille minimum syv overnatninger sammen med hotelophold eller leje af villa og flyve med British Airways eller Virgin Atlantic.

Tobago, der også er kendt som Robinson Cruses ø, ligger langt fra den danske vinter i det sydligste, varme Caribien. Det er en lille bjergrig ø på størrelse med Bornholm; den er grøn og frodig og omgivet af de flotteste uspolerede bountystrande med svajende palmer og det lækreste turkisblå hav.

På eksotiske Tobago kan man stadigvæk opleve den autentiske og ægte caribiske levevis med masser af calypso og reggae og en meget venlig og imødekommende befolkning samt det smagfulde og farverige køkken. Der er masser af spændende aktiviteter året rundt, og det er også her, man finder den ældste tropiske regnskov på den vestlige halvkugle, Main Ridge Rain Forest.

Tobago er ferie, når det er allerbedst!

Nu på dansk

Velkommen til den første hjemmeside om Trinidad og Tobago på dansk. Her kan du bestille rejser til de to caribiske drømmeøer, læse mere om øerne, tilmelde dig nyhedsbrev og deltage i konkurrencen om fem spændende pakker, der alle indeholder:

• den mest omfattende guide til Trinidad og Tobago
  • to flasker af den bedste mørke rom i verden fra Angostura
  • fantastisk chokolade fra Tobago Cocoa Estate

Gå ind på www.gotrinidadtobago.dk og lad dig opsluge af den afslappede, rytmiske caribiske livsstil.

Du finder også nyheder og lækre billeder fra Trinidad og Tobago på Facebook og YouTube.

Hvis du vil vide mere, så kontakt: Christine Engen på telefon 3311 5800 / 2810 2434

Christine Engen - Tourism Information office-Nordic Countries
The Tourism Development Company of Trinidad & Tobago Ltd (TDC)
Lille Strandstræde 22