100% godt håndværk og lidt til

Det handler om håndværk. Godt og ordentligt håndværk udført af ærekære håndværkere, der VIL give kunden en 100% upåklagelig oplevelse.

Tømrersvende fra hele Danmark valfarter i disse dage til efteruddannelse hos VELFAC for at få de nyeste tips og trick om alt fra hængsler, håndtag, lister, karme og opmåling, isætning og kundepleje. De er alle faghåndværkere og certificerede VELFAC VinduesMester®, og dermed specialuddannede i Velfac produkter.

”Jeg har arbejdet med Velfac vinduer i 12 år, alligevel har jeg fået utrolig mange vigtige praktiske fif med hjem,” fortæller tømrersvend Jeppe Boje fra THP Snedker og Tømrerforretning i Aabenraa, der var blandt deltagerne på kurset.

Kvalitet i alle led

Et vindue er ikke bare en vigtig del af husets personlighed og facade. Det er også en konstruktion med masser af gennemtænkte detaljer. Velfac har produceret vinduer i mere end 60 år, og detaljen, håndværket og de teknisk gennemprøvede løsninger har altid kendetegnet det danske designvindue.

”Det er vigtigt hele tiden at holde fokus på godt og ordentligt håndværk. Det nytter ikke noget, at vi leverer markedets bedste kvalitetsvinduer, hvis de monteres forkert. Velfac VinduesMester er en garanti for godt håndværk, høj kvalitet og en effektiv montering. Og det sikrer vi blandt andet med uddannelse”, fortæller Adm. direktør Finn Jespersen fra Velfac.

Garanti for kvalitetshåndværk

Når der leveres og monteres et Velfac vindue, udfylder VinduesMesteren en tjekliste og skriver under på, at vinduet er monteret efter forskrifterne. Det er kundens garanti for veludført håndværk.

Tømrersvend Morten Seeberg fra CAWO i Haderslev forklarer: ”Tjeklisten og min underskrift er til gavn for både mig, min arbejdsplads og kunden. For så ved alle parter, at mit arbejde er udført 100% korrekt.”

Få en gratis vinduesopmåling

Lige nu tilbyder Velfac VinduesMester en gratis vinduesopmåling og et tilbud på en vinduesudskiftning inkl. montage og bortskaffelse af de gamle vinduer. Opmålingen bestilles direkte på www.velfac.dk.