VELFAC Ribo rykker i Odense

Mere end 2000 VELFAC vinduer og døre skal energiforbedre Boligforeningen Kristiansdals afdeling, Heliosvænget, i Odense. VELFAC glæder sig til samarbejdet.

I april begynder Boligforeningen Kristiansdal en stor renovering af afdelingen Heliosvænget i Odense, som består af 38 kareer af rækkehuse opført i 1978. Ønsket fra afdelingens side har været at udskifte vinduer og døre til mere energirigtige modeller. VELFAC skal levere ikke mindre end 2035 vinduer og døre.

”VELFAC blev valgt som leverandør af flere grunde. Det var vigtigt for os, at vinduesrenoveringen bliver udført med respekt for byggeriets oprindelige udtryk. VELFACs Ribo Alu vinduer viste sig at opfylde vores behov, fordi de er specielt designet til renovering. Samtidig er de energirigtige og kræver ikke meget vedligeholdelse, hvilket er godt for afdelingens økonomi og beboerne fremover”, forklarer inspektør Carsten Friis fra Boligforeningen Kristiansdal.

VELFAC glæder sig til det gode samarbejde
Boligforeningen Kristiansdal har bestilt 2035 vinduer og døre fra VELFAC. ”Det er ikke så tit i dagens Danmark, at vi ser ordrer i den størrelsesorden, så naturligvis er vi meget stolte over at kunne levere vores nye vinduesserie”, siger salgskonsulent Kenneth Hansen fra VELFAC, og fortsætter: ”Elementerne til Ribo Alu-serien er samlet ved hjælp af nye metoder, der forlænger vinduernes levetid. Beslagene er samtidig de mest indbrudssikre på markedet, så beboerne kan roligt glæde sig."

Yderligere oplysninger:

International marketingchef Christina Hauberg Rasmussen, cr@velfac.dk / mobil 45 29624091