MHI Vestas Offshore Wind har modtaget en 406 MW-ordre i Danmark

MHI Vestas Offshore Wind har modtaget en fast og ubetinget ordre på 49 V164-8 MW vindmøller med en total kapacitet på 406 MW til offshore-projektet Horns Rev 3 i Danmark, jf. selskabsmeddelelse nr. 36/2015 af 29. juni 2015 og selskabsmeddelelse nr. 21/2016 af 2. juni 2016. Ordren på 406 MW, der er placeret af Vattenfall, omfatter levering, installation og idriftsættelse af vindmøllerne, samt en femårig full-scope serviceaftale.

Projektet vil blive leveret af MHI Vestas Offshore Wind og indgår ikke i Vestas Wind Systems A/S’ ordrebeholdning.

Da Vestas ejer 50 pct. af joint venture-selskabet MHI Vestas Offshore Wind, offentliggør Vestas faste og ubetingede ordrer modtaget af MHI Vestas Offshore Wind med en total kapacitet på 400 MW eller derover, jf. Vestas’ Kommunikationsstrategi.

En pressemeddelelse fra MHI Vestas Offshore Wind vedrørende ovennævnte ordre vil blive offentliggjort her: http://www.mhivestasoffshore.com/media/.

Hans Martin Smith, Senior Vice President, Group Treasury and Investor Relations

MHI Vestas Offshore Wind