Isle of MTV Malta Music Week 2023: Forening af musik, kultur og underholdning på Middelhavsøen

Den storslåede og savnede Isle of MTV Malta Music Week er tilbage i 2023 udgave og lover en uforglemmelig hyldest af musik, kultur og underholdning.

Mellem den 18-23 juli vil den pittoreske Middelhavsø Malta igen forvandles til et pulserende centrum for internationale musikstjerner, glohedt natteliv og forventningsfulde fans. Isle of MTV Malta Music Week har opnået et velfortjent ry som en af Europas bedste festivaler og tillokker tusinder af musikentusiaster fra hele verden.

MTV har organiseret en enestående line-up af toprangerede artister som vil optræde på scenen på det ikoniske II-Foso torv. Nogle af artisterne er One Republic, Alesso og Mimi Webb.

Udover artisterne arrangeres en mangfoldighed af aktiviteter og oplevelser. Med festlige klub-aftener og kendte DJs til poolpartys under Middelhavssolen tilbyder festivalen en mangefacetterat fest som tiltaler alles smag.

Den pittoreske ø Malta skaber den perfekte stemning med sin fantastiske arkitektur, krystalklare vand og livlige natteliv, hvilket garanterer at hvert øjeblik præges af fest og eventyr.

- Vi er meget glade for at kunne annoncere tilbagekomsten af Isle of MTV Malta Music Week 2023. Vi håber at ugen vil skabe uforglemmelige oplevelser for både besøgende, artister og arrangører, siger Alexandra, fra Visit Malta Tourist Board.

Malta Music Week er noget for alle som vil være en del af en sammensmeltning af musik, kultur og underholdning. Isle of MTV Malta Music Week 2023 er ikke bare en musikfestival, det er et kulturelt fænomen som forener mennesker fra forskellige dele af verden, som alle drives af fælles interesse og kærlighed til musik.

Hold dig opdateret om nyheder om line-up, billetsalg og tilhørende arrangementer ved at besøge den officielle webside Isle of MTV Malta Music Week: https://www.isleofmtv.com/

Maja Andersson
PR and Communication Manager
VisitMalta.Nordic@aviareps.com
Malta Tourism Authority fremmer turisme til Malta, håndterer partnerskaber med interessenter og opretholder standarder. De samarbejder med besøgende og private partnere, og blev etableret gennem Malta Travel and Tourism Service Act (1999) for at spille en indenlandsk og regulerende rolle.

Tags: