Vind en gylden billet til Gotland - Sveriges største sommerø

Gotland, all inclusive - for dig og tre venner helt gratis i juli 2024. Lyder det for godt til at være sandt? Det er faktisk sandt, for Gotlands turistvirksomheder har sørget for rejse, ophold, fantastisk mad og oplevelser til vinderen af Gotland Gold Pass.

Gotland har mange flotte strande hvor man kan nyde vandet, vejret og naturen. Foto: Henrik Trygg/imagebank.sweden.se

Gotland, Sveriges største ø i Østersøen, er et levende kultur- og naturparadis, som tiltrækker besøgende fra hele verden med sin rige historie og unikke og varierede natur. Om sommeren kan man nyde øens hvide strande, besøge Fårö-kystens spektakulære rauker, opleve de historiske seværdigheder og det rige kulturliv og nyde den gastronomiske scene! Og nu er chancen der for at vinde en All Inclusive-ferie for fire personer til sommer!

Region Gotland har sammen med turistbranchen på Gotland skabt en konkurrence for at gøre opmærksom på deres smukke ø, både som et sted, at besøge og at bo på, og for at vise de mange bæredygtige oplevelser, der findes på Gotland. Oplevelserne kan være alt fra en middag hjemme hos en lokal kendis fra Gotland til et spændende middelalder-ridderspil.

Turen starter med færge fra enten Oskarshamn, Nynäshamn eller Stockholm. Vinderen får mulighed for at booke overnatning på et af Gotlands hoteller eller i en af øens feriebyer.

På Gotland indgår gratis offentlig transport under opholdet for vinderen og dennes ledsagere, en bæredygtig og smart måde at rejse på.

Gotland er fyldt af lækre madoplevelser, og der noget for enhver smag. Et stor udbud af restauranter står klar til at byde vinderen velkommen og give dem en smagsprøve på Gotlands store udvalg af måltidsoplevelser.

Dette er en unik chance for at opleve Gotland og alt det, der er at opdage på Sveriges største ø.

Fakta om konkurrencen

- Konkurrencen løber fra 26. april til 24. maj.

- Vinderen udvælges den 31. maj og offentliggøres den 1. juni.

- Præmien giver én vinder og tre ledsagere (totalt fire personer) fri adgang til de deltagende virksomheders tilbud i hele juli måned.

- Alle over 18 år er velkomne til at deltage i konkurrencen.

- Vinderen får fire specialdesignede Gold Pass-armbånd, som vil give adgang til en unik oplevelse af Gotland denne sommer.

- Hvordan gruppen af vindere er sammensat, er helt frit, det kan være fire venner, en familie, eller du, din bedstemor og to tanter - det er helt op til deltageren.

- Det eneste, man skal gøre, er at optage et kort videoklip på 15 sekunder, hvor man fortæller Gotland, hvorfor lige netop du og din gruppe fortjener at vinde og hvorfor I gerne vil besøge Gotland.

Dette er en chance for at få en uforglemmelig oplevelse på Gotland!

Link til konkurrencesiden: Gotland Gold Pass - Gotlands officiella inspirationssida

Visit Sweden har den officielle opgave fra den svenske regering at markedsføre Sverige som turistdestination. Vores vision er, at Sverige i 2030 er verdens mest bæredygtige og attraktive rejsedestination bygget på innovation. I dag er det vigtigere end nogensinde at målrettede rejser er meningsfulde, bevidste og skaber varig værdi med hensyn til vores gæster, for lokalsamfundet og vores planet. Velkommen til Sverige.