• Visma/

Deltag på modeseminar: Sådan strømliner du din virksomhed med digitale løsninger

Modebranchen er under konstant udvikling og med skiftende kollektioner, forhandlere i hele verden, en produktion der er langt væk og vidt forskellige arbejdstider, er den samtidig under et stort pres. Løsningen på de fleste udfordringer ligger i digitale værktøjer, hvor der er brug for online kommunikation og struktur i forhold til produktion, salg, ordrestyring og regnskab.

Visma e-conomic og Traede inviterer sammen med Delogue, d. 13. januar, modebrands til et gratis seminar der handler om at strømline sin virksomhed med digitale løsninger. Til seminaret vil der være følgende oplæg:

• Delogue: En platform der optimerer produktudviklingsprocesser, ved at gøre kommunikation og produktudvikling let for brands og deres leverandør.
  • Traede: Bliver brugt af flere og flere modebrands og er en B2B løsning der strømliner salgs- og ordreprocesser.
  • e-conomic: Danmarks mest populære regnskabsprogram, der effektiviserer og automatiserer regnskabsprocessen.

På seminaret gennemgår vi hvordan digitale værktøjer kan bruges til nemt at kommunikere med producenter, oprette produkter og kollektioner online, samt styre al B2B salg, lige fra ordreoptagelse til endelig fakturering. I præsentationerne gives et klart indblik i hvordan de tre systemer fungerer.

Seminaret er relevant for alle modebrands der arbejder med produktion, B2B salg og regnskabsstyring. Vi har tilrettelagt programmet så din virksomhed kommer hjem med viden, der kan bruges til de udfordringer, som I ønsker at løse.

Program:

09.00 – 09.30 Kaffe, netværk og registrering

09.30 – 09.35 Velkomst

09.35 – 10.10 Online produktudvikling v/Rikke Biehl, Delogue

10.10 – 10.45 B2B salgsløsning v/ Kian Bahari, Traede

10.45 – 11.20 Smid regnskabet i skyen v/ Martin Gøth, Visma e-conomic

11.20 – 11.30 Spørgsmål, med mulighed for efterfølgende live demo af de tre platforme

Den 13. januar 2017

Kl. 09.00 – 11.30 (Efterfølgende er der mulighed for demo)

Visma e-conomic

Langebrogade 1