Mød Visma på FORRETNINGSsystemer 2016

Hvorfor vælger 220 butikker ét fælles økonomisystem? Det ved Asger Simonsen, IT-chef hos Shoe-d-vision, den centrale indkøbs- og markedsføringsorganisation for blandt andet kæderne Skoringen og zjoos samt en række ECCO-shops i Danmark og Norge.

På messen FORRETNINGSsystemer 2016, der finder sted 24. november, fortæller Asger Simonsen om baggrunden for, hvorfor kæden har valgt Visma Business som fremtidigt økonomisystem, og hvilke kriterier kæden sammen med konsulenthuset Herbert Nathan & Co satte op for at finde det rigtige system og den rigtige partner til at implementere.

Visma Software deltager i messen både som udstillere og oplægsholdere. Således kan man blandt andre høre direktør Mads Rebsdorf fortælle om machine learning, og hvordan forskellige automatiseringsprocesser inden for regnskab, administration, revision og brancher vil påvirke arbejdsprocesserne hos både konsulenter, rådgivere og virksomheder.

Forretningssystemer 2016 præsenterer mere end 40 af de førende leverandører af professionelle forretningssystemer.

Messen afholdes torsdag den 24. november i København hos CinemaxX, Fisketorvet.

Læs mere om konferencen her www.forretningssystemer.dk