Zlatans foretrukne valg af drikke: Svenske Vitamin Well

Report this content

Zlatan Ibrahimović er den nye ambassadør for den svenske drik, Vitamin Well. Vitamin Well blev lanceret i 2008 og er en ægte succeshistorie. Zlatan har selv været fan af drikkene i lang tid og har fulgt udviklingen af det svenske selskab med stor interesse.

Vitamin Well og Zlatan har indgået et samarbejde, hvor Zlatan Ibrahimovic vil fungere som ambassadør for brandet i Europa. Vitamin Well er et svensk selskab, hvor alt fra udvikling til produktion foregår i Sverige. Formålet mørste og mest magtfulde brands i sportsverdenen.

- Vi er naturligvis glade for at have Zlatan på vores hold. Vitamin Wells svenske oprindelse er noget vi er meget stolte af, og hvad er bedre end at arbejde sammen med en svensk levende legende som Zlatan Ibrahimović. Det faktum at han også har en urban, smart og sund profil gør samarbejdet endnu mere indlysende, siger Jonas Pettersson, administrerende direktør for Vitamin Well.

Partnerskabet bliver annonceret i december, hvor Vitamin Well og Zlatan vil indgå i flere aktiviteter sammen henover 2015. - Det bliver virkelig spændende at arbejde sammen med Vitamin Well-holdet. At hjælpe en ung fremstormende - og frem for alt - svensk virksomhed ud i verden føles som den rigtige udfordring for mig, siger Zlatan Ibrahimović.

For yderligere information, kontakt venligst: Catharina Carlsdotter, Head of Marketing, Vitamin Well, Tlf: + 46 708-91 95 08 catharina.carlsdotter@vitaminwell.se

Vitamin Well er et svensk selskab etableret i 2006 med ambitionen om at skabe et sundere alternativ til sodavand og sukkerholdige drikke. Vitamin Well er en udfordrer på det nordiske drikkemarked og stræbe efter at producere smartere og bedre smagende drikkevarer til de nordiske lande samt resten af Europa. Al udvikling og produktion foregår i Sverige. I dag har Vitamin Well tre kategorier på markedet; Vitamin Well original findes i otte forskellige varianter. Well Vitamin stevia sødet med steviolglycosider findes i tre forskellige smagsvarianter. For mere information besøg www.vitaminwell.dk