Family Office i Liechtenstein vælger Vitec som leverandør af portefølje-styringssystem

Vitec har indgået en 3-årig abonnementsaftale med et familiekontor i Liechtenstein.

Familiekontoret vil anvende Vitecs porteføljestyringssystem PORTMAN i front-, middle- og backoffice operationer, samt anvende online portalen COCKPIT til at give et let tilgængeligt online overblik over investeringerne til klienten.

Familiekontoret anerkender Vitecs historik inden for portefølje- og investeringssoftware, samt det faktum at Vitec er en Nordisk leverandør med høj kompetence inden for kapitalmarkedsforhold. Vitecs løsninger er skalerbare med bred procesunderstøttelse i front-, middle- og backoffice, hvilket giver familiekontoret en omkostningseffektiv mulighed for at vokse yderligere.

Familiekontoret sætter særlig pris på PORTMANs understøttelse inden for klassisk porteføljestyring, muligheden for at adskille og konsolidere aktiver og investeringer på tværs af depotbanker, samt muligheden for at gennemlyse investeringer i foreninger.

Vitecs PORTMAN produkt er en markedskonform platform, hvor der kan tilføjes forskellige moduler i takt med, at behov og krav løbende ændrer sig i et dynamisk marked. Løsningen leveres lokalt installeret.

”Vi er glade for at kunne byde velkommen til vores første kunde i Liechtenstein indenfor Family Office segmentet, som vi har serviceret i mere end 20 år i Norden og England. Og vi er stolte over, at kunden køber ind på Vitecs forretningsmodel med fokus på partnerskab, gennemsigtighed og langsigtet samarbejde”, udtaler Mikkel Rahbek Brunse, Interim CEO Vitec Aloc A/S.

For mere information kontakt:
Mikkel Rahbek Brunse, Interim CEO Vitec Aloc A/S, telefon +45 6313 6160

Vitec Aloc A/S
Vitec Aloc A/S er en del af den nordiske softwarekoncern Vitec Software Group AB. Vitec tilbyder produkter, der opfylder alle professionelle krav til portefølje- og risikostyring, treasury og børshandel og de bruges af nogle af de mest succesrige virksomheder i markedet. Vores services dækker alt fra rådgivning og analyse, over integration og implementering til hosting.

Citater

Mikkel Rahbek Brunse, Interim CEO Vitec Aloc