Ane Mazzanti ny kommuniationskonsulent hos +vonbülow.co

Report this content

Ane Mazzanti er ansat som konsulent med speciale i onlinekommunikation hos +vonbülow.co

Ane kommer fra en stilling som webredaktør hos Dansk Kommunikationsforening og er cand.it i design, kommunikation og medier fra IT-Universitetet.

Hos +vonbülow.co skal Ane arbejde med opgaver inden for PR, online marketing, web, sociale medier og nyhedsbreve. Ane skal desuden bidrage med sine kompetencer inden for interaktionsdesign, usability og konceptudvikling til udviklingen af redskaber, der kan hjælpe små og mellemstore virksomheder konkurrere om offentligt udbudte opgaver.

+vonbülow.co er et fullservice konsulent- og kommunikationshus med kunder i hele norden særligt inden for landbrug, bygge- og anlægsbranchen, advokatbranchen og sundhedssektoren.

Michael von Bülow, strategisk direktør, telefon 5353 8118, e-mail michael@vonbulow.co

+vonbülow.co er et kommunikations- og konsulenthus med kontor i hjertet af Sorø. Huset løser alle former for opgaver knyttet til kommunikation, markedsføring, strategiudvikling og forretningsudvikling. Et af husets specialer er bygge- og anlægsbranchen.

+vonbülow.co løser primært opgaver i Danmark, Norge og Sverige, men har også arbejdet med virksomheder i Tjekkiet og Tyskland.

Tags: