WILO ekspanderer og tilføjer nye tjenester rundt om i Norden

Virksomheden WILO - en af verdens ledende producenter af pumper og pumpesystemer til ejendomme, vandtransport, afløbshåndtering og industri – fortsætter med at vokse og tilføjer dermed adskillige nye tjenester rundt om i de nordiske lande.

WILO startede den nordiske organisation WILO Nordic 2013 til fremtidige fælles investeringer og fortsat øget vækst i Norden. WILO Nordic har siden da etableret en succesfuld salgsorganisation og forstærket vores position på markedet. For yderligere at øge vækstraten tilføjer WILO netop nu nye tjenester i organisationen.

I Danmark er der tilføjet en ny sælger siden september. John Østergaard er ansat hos WILO i Danmark, som ekstern sælger med ansvaret for salg til fjernvarme sektoren. Med udgangspunkt fra hans bopæl i Haderslev vil John betjene vores fjernvarme kunder. John er en erfaren person fra fjernevarme branchen og med en praktisk baggrund som selvstændig installatør og senest som sælger fra Danfoss’s fjernvarme division.

Nye tjenester som også er tilføjet er en ny sælger i Sverige siden august, en ny sælger i Finland siden maj, en ny servicetekniker i august i Norge samt en ny intern sælger i Norge i september. Der er desuden netop nu gang i rekruttering af nye sælgere i Malmö, Stockholm, Oslo samt Bergen.

“Vores fælles Nordiske organisation inden for Wilo Nordic gør, at vi kan fortsætte med at øge vores fokus på vores kunder med salg og service som givne områder. Det er rigtig dejligt at kunne byde så mange nye medarbejdere velkommen i organisationen og det medfører naturligvis også at vi kan betjene vores kunder endnu bedre med kompetence inden for pumper og pumpesystemer til ejendomme, VA og industri”

Jesper Kristensson, adm. dir.

For yderligere spørgsmål bedes du kontakte:

WILO Nordic ABJesper KristenssonAdm. dir. WILO Nordic ABTlf./SMS +46 840 80 78 06E-mail: jesper.kristensson@wilo.com

Tags: