Ny Managing Director udnævnes til Zacco Danmark

Nicka Kirstejn er blevet udnævnt til Managing Director for Zaccos danske selskab, Zacco Denmark A/S, fra 1. maj 2012 og vil arbejde fra vores kontor i København. Nicka tager over fra Hans-Bertil Håkansson, CEO Zacco Group, der har været konstitueret Managing Director siden november 2011.

Nicka Kirstejn har stor erfaring inden for immaterielle rettigheder og IP-professionelle services fra Plougmann & Vingtoft, hvor han har stået i spidsen for deres Life Science og International Sales teams og indgik i ledelsesteamet. Før Nicka kom til P&V, arbejdede han på forskningsprojekter på Instituttet for Strukturel og Molekylær Biologi ved Aarhus Universitet og med lægemiddelforskning for Biosearch Danmark.

Nicka Kirstejn er European Patent Attorney, kandidat i Molekylær Biologi og har diplomet Contentieux des Brevets en Europe. Han har stor erfaring fra TechTrans-prosecution, freedom-to-operate-undersøgelser, IP-due.-diligence-rapporter og teknologiscouting.

"Vi er meget glade for at kunne byde Nicka Kirstejn velkommen til Zacco Group. Jeg er overbevist om, at Nickas viden og egne praktiske erfaringer fra alle aspekter af Intellectual Property (IP) verdenen vil være af stor værdi for Zacco og vores kunder," siger Hans-Bertil Håkansson, CEO Zacco.

Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål, kontakt venligst Hans-Bertil Håkansson, CEO Zacco Group, på tlf. + 45 20 15 13 31

Om Zacco Danmark
Zacco Danmark er en del af Zacco Group, en af Europas ledende konsulentvirksomheder inden for immaterielle rettigheder med omkring 500 medarbejdere i fem lande. Zacco dækker alle tekniske og juridiske områder inden for immaterielle rettigheder og hjælper kunder med teknisk, juridisk og strategisk rådgivning, herunder håndtering af konflikter og retssager. Besøg www.zacco.dk for mere information.