Nyt some-yhteydet Aastran yhteyskeskuksiin

Solidus eCare –yhteyskeskuksella mutkaton integrointi sosiaaliseen mediaan

Aastran monipuolinen Solidus eCare on saanut kanavatäydennystä sosiaalisesta mediasta. Jo ennestään monipuolisen yhteyskeskuksen uusin versio auttaa organisaatioita pitämään helposti yhteyttä asiakkaisiinsa Twitterin, Facebookin ja LinkedIn kautta. Sosiaalinen media täydentää Solidus eCaren aiemmin esiteltyjä sähköposti-, pikaviestintä-, tekstiviesti- ja puheratkaisuja.

Solidus eCaren uuden Open Media Connect –työkalun avulla organisaatio voidaan kytkeä hetkessä suosittuihin sosiaalisen median sivustoihin. Suurimmat hyödyt näkyvät ajantasaisina raportteina ja analyyseina sosiaalisen median kautta kulkeneesta tiedonvaihdosta. Näin yritykset ja yhteisöt voivat entistä helpommin muodostaa paremman kuvan asiakkaiden vaatimuksista ja henkilöstön vastineista.

Open Media Connectissa on helppokäyttöinen sovellusmuokkain (API). Sen ja avoimien standardien ansioista sovellukset voidaan integroida kokonaisratkaisuiksi asiakashallinta- (CRM), työntekijähallinta-, (WFM) ja toiminnanohjausjärjestelmiin (ERP).

Asiakaspalvelu sujuvoittaa somea

Solidus eCaren uuden version avulla palvelukeskuksen henkilöstö voi aina pitää yhteyttä asiakkaisiin tehokkaimmalla mahdollisella tavalla. Asiakkaat voivat valita kommunikoivatko he sosiaalisen median keinoin vai perinteisten kanavien kautta.

”Sosiaalinen media muuttaa ihmisten tapaa viestiä ja yhteyskeskuksen integrointi sosiaaliseen mediaan auttaa organisaatioita parantamaan asiakaspalvelua ja -tyytyväisyyttä”, sanoo Solidus eCaren tuotekehityksestä vastaava Bo Stenlund Aastralta.

“Sosiaalisesta mediasta on nopeasti tullut asiakasyhteyksien merkittävä asioimiskanava. Palvelukeskukset voivat hyödyntää sitä monipuolisesti yhteydenpitoon. Sosiaalisen median avulla asiakkaat sitoutuvat helpommin, yhteistyö tehostuu ja asiakaskokemus paranee”, painottaa tutkimusyhtiö Frost & Sullivanin ICT-alueen toimialajohtaja Krishna Baidya.

Solidus eCare on täysin integroitu, edulliset kokonaiskustannukset tarjoava yhteysratkaisu. Globaalisti tarjolla oleva Solidus eCare kattaa kaikki yhteyskeskustarpeet. Siihen kuuluvat muun muassa multimediatuki, IP- ja mobiilikäyttöominaisuudet, virtuaaliset yhteyskeskukset etätoimipaikoille ja moniasiakasversiot. Solidus eCare™ skaalautuu jopa 12 000 käyttäjän tarpeisiin ja pystyy välittämään jopa 400 000 puhelua tunnissa.

Muita Aastra Solidus eCaren uuden version avainpiirteitä ovat:

• Uusi henkilökohtainen puheluiden reititys
  • Tehokkaat lähtevän liikenteen ominaisuudet tukevat markkinointikampanjoita
  • Uusi yhdistetyn viestinnän client – BluStar Agent
  • Korkea käytettävyys - ja vikasietoisuusominaisuudet sisältävä virtualisointituki
  • Älypuhelin-sovellus, jonka avulla johto voi tarkkailla yhteyskeskuksen tilapäivityksiä paikasta riippumatta
  • Uusi web-portaali, jossa valmiit scriptit (saapuvien puheluiden automaattinen hallinta ja reititys (IVR), hälytys-viestit…)

Lisätietoja

Aastra Finland Oy on osa kanadalaista Aastra Technologies Limited -konsernia, joka on erikoistunut yritysten ja julkisyhteisöjen puhe-, video-, asiakaspalvelu- ja viestintäratkaisuihin. Yhtiöllä on globaalisti yli 50 miljoonaa asennettua linjaa ja se on läsnä tai edustettuna 100 maassa. Aastra on alansa markkinajohtaja Euroopassa. Sen pääkonttori on Ontariossa ja sen osakkeet noteerataan Toronton pörssissä. www.aastra.fi

Avainsanat: