21c Museum Hotels liittyy osaksi MGallery Hotel Collection -valikoimaa

21c Museum Hotels liittyy osaksi Accorin MGallery Hotel Collection -tavaramerkkiä. Sen myötä yli 100 lifestyle-hotellia 26 maassa sisältävä MGallery-verkosto saapuu myös Pohjois-Amerikan markkinoille.

Yhdistymisen myötä 21c Museum Hotels integroidaan kokonaan MGalleryn tavaramerkkiin. Hotellit, jotka tunnetaan jatkossa nimellä 21c Museum Hotels – MGallery, säilyttävät 21c:n ainutlaatuisen yhdistelmän lifestyle-hotellia ja nykyaikaista taidemuseota täydennettynä uudella mielenkiintoisella ravintolakonseptilla.

– Olemme erittäin iloisia voidessamme toivottaa 21c Museum Hotels -hotellit tervetulleiksi MGallery-ketjuun. 21c tarjoaa vieraille uudenlaista vapautta. Keskipisteessä ovat innovatiivinen taide sekä kulttuuriset ja kulinaristiset elämykset. Tavaramerkki on täydellinen lisäys MGalleryn konseptiin, sanoo MGaleryn brändinhallinnan varapääjohtaja Yohan Amiot.

– Lifestyle-segmentti on kasvava markkina-alue, jossa Accorilla on johtava rooli kansainvälisesti. 21c Museum Hotels tuo tarjolle ainutlaatuisen konseptin, joka laajentaa MGalleryn tarjontaa. Uskomme, että tämäntyyppiset inspiroivat hotelli houkuttelevat niin yksityisiä vieraita kuin liikematkailijoitakin ennen kaikkea Pohjoismaista, sanoo Jan Birkelund, AccorHotelsin Pohjoismaiden myynti- ja jakeluvastaava.

21c Museum Hotels – MGallery -ketjuun kuuluu tällä hetkellä kahdeksan hotellia Yhdysvalloissa USA: Bentonville, Cincinnati, Durham, Kansas City, Lexington, Louisville, Nashville ja Oklahoma City. Lisäksi kolme projektia on käynnissä Chicagossa, Des Moinesissa ja St. Louisissa.

Hotellihuoneita voi nyt varata Accorin varausjärjestelmässä. Kuun vaihteessa ne yhdistetään myös Accorin kanta-asiakasohjelmaan.

PR-konsultti, Accor Pohjoismaissa
Puhelin: +46-70-898 33 69
Sähköposti: ingemar@comma.se

VP Sales, Distribution & Loyalty Pohjoismaissa
Puhelin: +46-73-433 80 65
Sähköposti: jan.birkelund@accor.com

Tietoja 21c Museum Hotels -hotelleista
21c Museum Hotels sijaitsee Kentuckyn Louisvillessä. Se häivyttää museon ja hotellin rajat – tavaramerkki on luonut aivan uudenlaisen elämyksen, jossa molemmat yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla. Yrityksen perustivat taiteen keräilijät Laura Lee Brown ja Steve Wilson, jotka halusivat jakaa taiteen yleisölle ja osallistua Louisvillen keskustan elvyttämiseen. Ensimmäinen 21c-hotelli avattiin vuonna 2006 West Main Streetillä kaupungin keskustassa. Nykyisin 21c Museum Hotels -taidehotelleja on kahdeksan Louisvillessä, Cincinnatissa, Bentonvillessä, Durhamissa, Lexingtonissa, Nashvillessä, Oklahoma Cityssä ja Kansas Cityssä. Lisäksi kolme 21c-projektia on käynnissä Chicagossa, Des Moinesissa ja St. Louisissa. Taiteen keräämisen lisäksi yritys on keskittynyt vahvasti myös ainutlaatuisen ravintolakonseptin luomiseen. Ravintolat ovat selkeitä panostuksia niin hotelliin kuin läheiseen yhteisöönkin. 21c:n ravintolatarjontaan kuuluvat tällä hetkellä Proof on Main, Metropole, The Hive, Counting House, Lockbox, Mary Eddy's Kitchen x Lounge, Grey and Dudley, The Savoy ja Garage Bar.

Tietoja MGallerysta
MGallerylla on yli 100 lifestyle-hotellia ympäri maailman. Jokaisella hotellilla on ainutlaatuinen historia. Tunnetusta taiteesta kulinaristiseen miksologiaan – MGalleryn hotelleissa vieraille tarjotaan kaikkein parasta. Vieraat voivat inspiroitua hotellien tyylikkäästä ja ajatuksia herättävästä muotoilusta. Jokaisella hotellilla on ainutlaatuinen konsepti, joka on saanut inspiraationsa hotellin sijaintikaupungista. Hotellitarjontaan kuuluvat Hotel Molitor Pariisissa, INK Hotel Amsterdamissa, Queens Hotel Cheltenham Englannissa, Santa Teresa Hotel Rio de Janeirossa, Hotell Lindrum Australian Melbournessa, Muse Bangkok Langsuan Thaimaassa ja Hotel des Arts Saigon Vietnamissa.

Tietoa Accorista
Accor kuuluu maailman johtaviin matkailu- ja elämäntapayrityksiin ja on digitaalinen innovaattori, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä lähes 4 800 hotellissa, lomakohteessa ja asunnossa yli 100 maassa. Voittamattomalla kansainvälisesti tunnettujen hotellituotemerkkien valikoimalla – johon kuuluu luksushotelleja, suosittuja keskiluokan ja boutique-hotelleja sekä turistiluokan hotelleja – Accor on yli 50 vuoden ajan tarjonnut ainutlaatuista palvelua ja asiantuntemusta. Suuren majoitustarjonnan lisäksi Accor tarjoaa myös uusia tapoja elää, työskennellä ja osallistua kulinaristisiin elämyksiin, yöelämään ja hyvinvointiin. Kaikki on koottu yhteen maailman kannattavimmista hotellien kanta-asiakasohjelmista. Accor pyrkii myös edistämään kestävää kehitystä, ja sillä on aktiivinen rooli planeettamme ja paikallisyhteisöjemme huomioimisessa. Planet 21 – Acting Here pyrkii positiiviseen vieraanvaraisuuteen, kun taas konsernin pääomarahasto Accor Solidarity keskittyy vähäosaisiin ryhmiin tarjoamalla ammattikoulutusta ja työmahdollisuuksia hotellikonsernissa. Accor SA on noteerattu Euronext Parisissa (ISIN-koodi: FR0000120404) ja sillä käydään kauppaa Yhdysvalloissa OTC-markkinoilla (koodi: ACRFY). Katso lisätietoja osoitteesta accor.com tai seuraa meitä Twitterissä ja Facebookissa.

Avainsanat: