• Accor/

Accor ja Air France-KLM lanseeraa uuden yhteistyöohjelman kanta-asiakkaille

Air France-KLM ja Accor vahvistavat yhteistyötään uudella parannetulla kanta-asiakasohjelmalla, joka tarjoaa yhteisille asiakkaille lisää etuja. 20. kesäkuuta alkaen Flying Blue- ja Le Club AccorHotels -kanta-asiakasohjelmien jäsenet voivat ansaita niin kutsuttuja Miles+Points-pisteitä asuessaan Accorin hotelleissa tai matkustaessaan Air France-KLM-koneilla. Nämä pisteet voi muuttaa erilaisiksi tarjouksiksi kummassa tahansa yrityksessä.

Tämä on Euroopan matkailualalla ensimmäinen kerta, kun hotellitoimija ja lentoyhtiö tarjoavat kaksinkertaisen palkintojärjestelmän kaikille kanta-asiakkailleen ympäri maailman. Sen myötä Accor Group ja Air France-KLM Group vahvistavat olemassa olevaa kumppanuuttaan.

Uuden kanta-asiakasyhteistyön ansiosta asiakkailla on lisää mahdollisuuksia ansaita ja käyttää pisteitä. Sekä Air France-KLM ja Accor Group voivat palkita jäseniään koko matkan ajan. Aina, kun asiakas lentää Air France-KLM:n koneilla tai asuu Accor-hotellissa, hänellä on mahdollisuus ansaita Flying Blue Miles- ja Le Club AccorHotels -pisteitä. Pisteet voi muuttaa erilaisiksi tarjouksiksi kummassa tahansa yrityksessä.

– Tavoitteenamme on täyttää ja ylittää asiakkaiden odotukset. Halusimme tarjota lisää vaihtoehtoja Flying Blue Miles -pisteiden ansaitsemiseen ja käyttämiseen. Se oli tärkeä tekijä Miles+Points-ohjelman kehityksessä, ja olemmekin iloisia siitä, että saimme kehittää ohjelman yhdessä kumppanimme Accorin kanssa yhteisten asiakkaidemme eduksi. Pyrimme tekemään Flying Blue -ohjelmasta lentoalan johtavan kanta-asiakasohjelman. Jatkamme asiakkaiden matkan jokaisen osan kehittämistä, sanoo Benjamin Smith, Air France-KLM:n konsernipäällikkö.

– Air France-KLM:n ja Accorin kumppanuus on ottanut suuren askeleen eteenpäin, mistä on etua uskollisimmille asiakkaillemme. Yhteistyö on yhdistänyt matkailualan kaksi johtavaa toimijaa. Se luo uudet säännöt kanta-asiakasohjelmille. Accorin lifestyle-kanta-asiakasohjelma tullaan tulevaisuudessa tuntemaan nimellä ALL – Accor Live Limitless. Sen myötä kehitämme pitkäaikaista strategiaamme "vieraiden laajennetusta vapaudesta", johon sisältyy kaikkea klassisista hotellipalveluista muihin vieraidemme elämään vaikuttaviin arkipäivän osa-alueisiin, sanoo Sebastien Bazin, Accorin puheenjohtaja ja konsernipäällikkö.

Miles+Points-palvelun käyttämiseksi jäsenten on yhdistettävä jäsentilinsä osoitteessa www.flyingblue.com tai s-leclub.accorhotels.com. Sen jälkeen he voivat ansaita Flying Blue Miles- ja Le Club AccorHotels Reward Point -pisteitä automaattisesti lentäessään Air France-KLM:llä tai asuessaan Accorin hotelleissa.

Accorin Pohjoismaiden Development & Operations -osasto
Puhelin: +46-73-433 80 65

Accorin Skandinavian PR-konsultti
Puhelin: +46-70-898 33 69
Sähköposti: ingemar@comma.se

Tietoa Accorista
Accor kuuluu maailman johtaviin matkailu- ja elämäntapayrityksiin ja on digitaalinen innovaattori, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä lähes 4 800 hotellissa, lomakohteessa ja asunnossa yli 100 maassa. Voittamattomalla kansainvälisesti tunnettujen hotellituotemerkkienvalikoimalla – johon kuuluu luksushotelleja, suosittuja keskiluokan ja boutique-hotelleja sekä turistiluokan hotelleja – Accor on yli 50 vuoden ajan tarjonnut ainutlaatuista palvelua ja asiantuntemusta. Suuren majoitustarjonnan lisäksi Accor tarjoaa myös uusia tapoja elää, työskennellä ja osallistua kulinaristisiin elämyksiin, yöelämään ja hyvinvointiin. Kaikki on koottu yhteen maailman kannattavimmista hotellien kanta-asiakasohjelmista. Accor pyrkii myös edistämään kestävää kehitystä, ja sillä on aktiivinen rooli planeettamme ja paikallisyhteisöjemme huomioimisessa. Planet 21 – Acting Here pyrkii positiiviseen vieraanvaraisuuteen, kun taas konsernin pääomarahasto Accor Solidarity keskittyy vähäosaisiin ryhmiin tarjoamalla ammattikoulutusta ja työmahdollisuuksia hotellikonsernissa. Accor SA on noteerattu Euronext Parisissa (ISIN-koodi: FR0000120404) ja sillä käydään kauppaa Yhdysvalloissa OTC-markkinoilla (koodi: ACRFY). Katso lisätietoja osoitteesta accor.com tai seuraa meitä Twitterissä ja Facebookissa.

Tietoja Le Club AccorHotelsista
Le Club AccorHotels on Accorin historiallinen ja palkittu kanta-asiakasohjelma. Yli 70 kumppanin avulla ohjelma tarjoaa yli 63 miljoonalle jäsenelleen ainutlaatuisen ja houkuttelevan kokemuksen. Joitakin kuukausia sitten Accor esitteli ohjelman uuden suunnan tuomalla markkinoille ohjelman ALL – Accor Live Limitless. Uusi alusta otetaan käyttöön vuoden 2019 loppupuolella. Se kehittää ja vahvistaa tuotemerkkejä, palveluita ja kumppaneita, joita ryhmän verkostossa on tarjolla. Tavoitteena on luoda merkityksellisiä elämyksiä ja palkita kaikkein uskollisimmat asiakkaamme antamalla heille mahdollisuus työskennellä, asua ja huvitella niin kotona kuin matkallakin. Accorin Augmented Hospitality -strategian runsas arvosisältö herää eloon uuden digitaalisen ALL-alustan myötä. Se mahdollistaa loistavan yhteistyön (luottokortti, mobiilisuus, lentoyhtiöt sekä AEG:n, IMG:n ja Paris Saint-Germainin viihde) sekä kansainvälisen perehdytyssuunnitelman kaikille vieraille ja jäsenille.

Lisätietoja Flying Bluesta
Air France-KLM:n Flying Blue -kanta-asiakasohjelmalla on 15 miljoonaa jäsentä. Ohjelma tekee yhteistyötä 33 lentoyhtiön ja yli 100 muun kumppanin kanssa. Mitä enemmän jäsenet matkustavat, sitä runsaammin heidät palkitaan. Flying Blue -kortilla asiakkaat voivat käyttää palveluja, jotka tekevät matkasta vieläkin mukavamman. Osoitteissa www.airfrance.com ja www.klm.com jäsenet voivat hallita tiliään, varata lippuja ja lisätä lentomailit, joita ei ole rekisteröity. Osoitteessa www.flyingblue.com asiakkaat näkevät kattavan esityksen Flying Blue -ohjelmasta. Siellä kerrotaan yksityiskohtaisia tietoja Explorer-, Silver-, Gold- ja Platinum-tasoista filmien ja oppaiden avulla. He näkevät myös, kuinka he voivat ansaita ja käyttää lentomaileja ja hyödyntää ohjelman kaikkia tarjouksia Flying Blue Store -kohdassa. www.flyingblue.com

Tietoja Air France-KLM:stä
Kansainvälinen jättiyhtiö, jolla on vahva eurooppalainen perusta. Air France-KLM tarjoaa matkustajalentoja, tavarankuljetusta ja huoltoa. Air France-KLM on kansainvälisen lentoliikenteen johtava yhtiö, jolla on eurooppalaiset juuret. Air Francen, KLM:n, Royal Dutch Airlinesin ja Transavian avulla konserni tarjoaa asiakkailleen pääsyn liikenneverkostoon, jossa on 312 kohdetta 116 maassa. Air France-KLM:llä on yhteensä 550 lentokonetta ja yli 101,4 miljoonaa matkustajaa vuodessa (2018). Se tarjoaa päivittäin jopa 2300 lentoa, jotka lähtevät pääasiassa Pariisin Charles de Gaullen kentältä ja Amsterdamin Schipholin kentältä.

Flying Blue on Euroopan johtava kanta-asiakasohjelma, johon kuuluu yli 15 miljoonaa jäsentä. Yhdessä Delta Air Linesin ja Alitalian kanssa Air France-KLM tarjoaa suurimman Atlantin ylittävän yhteistyön, johon kuuluu yli 275 lentoa joka päivä. Konserni tarjoaa myös tavarankuljetusta ja ilmailualan huoltoratkaisuja. Lisäksi Air France ja KLM kuuluvat SkyTeam-allianssiin, jonka 19 jäsenyritystä tarjoavat asiakkailleen kansainvälisen verkoston, jossa tehdään yli 14 500 päivittäistä lentoa yli 1 150 kohteeseen yli 175 maahan. airfranceklm.com  /  @AirFranceKLM

Avainsanat: