JO&JOE kasvaa – avaa Open House-hotellin Pariisin Gentillyyn

Vuonna 2017 JO&JOE avasi ensimmäisen hostellinsa Ranskan Hossegorissa. Nyt tavaramerkki jatkaa kasvuaan ja avaa uuden Open House -hotellin Pariisin Gentillyyn. JO&JOE Paris Gentilly on ensimmäinen osa nopeaa laajenemista. Vuosina 2019 ja 2020 on tarkoitus avata useita uusia hotelleja.

JO&JOE Paris Gentilly sijaitsee Pariisin eteläosassa lähellä Cite Internationale Univseritaire -yliopistoa ja vain 20 minuutin metromatkan päässä Pariisin keskustasta. Budjettihotellista tulee kaupungin uudenlainen sosiaalinen tila, joka on avoinna niin pariisilaisille kuin matkailijoillekin. Ainutlaatuisessa konseptissa yhdistyvät hotellin ja retkeilymajan parhaat puolet. Siellä voi syödä, seurustella ja yöpyä.

– Monet nykypäivän matkailijoista etsivät tuotemerkkejä, joilla on vahva identiteetti. Hotellien odotetaan sopivan niin urbaanien nomadien työskentelypaikaksi kuin paikallisten ja matkailijoiden kohtaamiskeskukseksikin, sanoo Cedric Gobillard, Accorin Lifestyle Divisionin varapääjohtaja.

Ulkoasusta vastaa kansainvälinen design-studio PENSON. Yhdeksän taiteilijaa on luonut rakennuksen seiniin vaikuttavan kokoelman värikästä katutaidetta. Hotellissa on myös yli 400 neliömetrin suuruinen puutarha. Tämän vihreän keitaan suojissa vieraat voivat seurustella ja rentoutua.

JO&JOE Paris Gentilly tarjoaa 485 vuodepaikkaa. Vieraat voivat asua yksityisissä kahden hengen huoneissa (70 €/yö), jaetuissa huoneissa (25 €/yö) tai yksityisessä huoneessa, jossa on jaettu kylpyhuone (30 €/yö). Hotellissa on myös suuri ravintolaosa, jossa on tilaa 140 vieraalle. Tarjolla on laaja valikoima ruokia ja juomia, ja ne voi maksaa kätevästi puhelimella.

JO&JOE Paris Gentillyn avaamisen yhteydessä JO&JOE järjestää tupaantuliaiset naapureille Pariisissa ja Gentillyssä. 24.4.–6.6. välisenä aikana tarjolla on muun muassa musiikkia, stand-up-esityksiä ja taikuutta.

Kasvaa nopeasti – avaa kuusi uutta hotellia
JO&JOE Paris Gentillyn avaaminen on lähtölaukaus JO&JOE-tavaramerkin nopealle laajentumiselle. Vuosina 2019 ja 2020 ketju aikoo avata kuusi uutta hotellia ympäri maailmaa: Pariisiin (ketjun toinen hostelli kaupungissa), Budapestiin, Glasgow’hin, Lontooseen, Roomaan ja Rio de Janeiroon. Lue lisää aiheesta täältä: https://bit.ly/2GiU14D

– Nykypäivän hotelli on sekä yöpymispaikka että paikallisten asukkaiden sosiaalinen kohtaamispaikka. Ravintolat, baarit ja tapahtumat ovat olennainen osa tavaramerkkiä. JO&JOE on uusi toimija lifestyle-segmentillä, ja sillä on käynnissä jotain todella mielenkiintoista, sanoo Jan Birkelund, Accorin Pohjoismaiden myynti- ja jakeluvastaava.

PR-konsultti, Accor Pohjoismaissa
Puhelin: +46-70-898 33 69
Sähköposti: ingemar@comma.se

VP Sales, Distribution & Loyalty Pohjoismaissa
Puhelin: +46-73-433 80 65
Sähköposti: jan.birkelund@accor.com

TIETOJA JO&JOE:ESTA
JO&JOE on Accorin uusin budjettihotellien tuotemerkki. Ketju tuli markkinoille vuonnna 2017, ja nykyisin se kuuluu Accorin lifestyle-tarjontaan, joka sisältää myös tuotemerkit Mama Shelter, 25hours Hotels, sbe ja TRIBE. JO&JOE on suunnattu ensisijaisesti Y-sukupolvelle. Sen konsepti perustuu kohderyhmän positiiviseen asenteeseen, jakamiseen, spontaaniin elämiseen ja uudenlaisten asioiden kokemiseen. Tavaramerkin ainutlaatuisessa konseptissa yhdistyvät hotellin ja retkeilymajan parhaat puolet – vieraat ovat tervetulleita JO&JOE:n Open House -tilaisuuksiin, joissa tarjoillaan uusia elämyksiä niin muotoilussa, gastronomiassa, palvelussa kuin kokemuksissakin. Ketjun ensimmäinen hotelli avattiin vuonna 2017 Ranskan Hossegoriin. Vuonna 2019 avattavan Paris Gentilly -hotellin jälkeen JO&JOE aikoo laajentua edelleen kansainvälisiin pääkaupunkeihin, kuten Pariisiin (ketjun toinen hostelli kaupungissa), Budapestiin, Glasgow’hin, Lontooseen, Roomaan ja Rio de Janeiroon.

TIETOA ACCORISTA
Accor kuuluu maailman johtaviin matkailu- ja elämäntapayrityksiin ja on digitaalinen innovaattori, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä lähes 4 800 hotellissa, lomakohteessa ja asunnossa yli 100 maassa. Voittamattomalla kansainvälisesti tunnettujen hotellituotemerkkien valikoimalla – johon kuuluu luksushotelleja, suosittuja keskiluokan ja boutique-hotelleja sekä turistiluokan hotelleja – Accor on yli 50 vuoden ajan tarjonnut ainutlaatuista palvelua ja asiantuntemusta. Suuren majoitustarjonnan lisäksi Accor tarjoaa myös uusia tapoja elää, työskennellä ja osallistua kulinaristisiin elämyksiin, yöelämään ja hyvinvointiin. Kaikki on koottu yhteen maailman kannattavimmista hotellien kanta-asiakasohjelmista. Accor pyrkii myös edistämään kestävää kehitystä, ja sillä on aktiivinen rooli planeettamme ja paikallisyhteisöjemme huomioimisessa. Planet 21 – Acting Here pyrkii positiiviseen vieraanvaraisuuteen, kun taas konsernin pääomarahasto Accor Solidarity keskittyy vähäosaisiin ryhmiin tarjoamalla ammattikoulutusta ja työmahdollisuuksia hotellikonsernissa. Accor SA on noteerattu Euronext Parisissa (ISIN-koodi: FR0000120404) ja sillä käydään kauppaa Yhdysvalloissa OTC-markkinoilla (koodi: ACRFY). Katso lisätietoja osoitteesta accor.com tai seuraa meitä Twitterissä ja Facebookissa.

Avainsanat: