Mövenpick avaa terveysretriitin Bangkokiin

Joogamattoja huoneissa, TV-kanavilla kuntoiluohjelmia ja ekologinen ruokalistakonsepti. Bangkokiin on avattu uusi hotellivaihtoehto terveystietoisille matkailijoille. Uudessa Mövenpick BDMS Wellness Resortissa tuntee olevansa lähes kaupunkiviidakossa.

Hotelli sijaitsee Sukhumvitin kaupunginosan keskustassa. Sitä ympäröi 1,2 hehtaarin kasvillisuusalue, joka tarjoaa vehreät näkymät 293 huoneesta ja sviitistä. Hotellin vieressä on myös BDMS Wellness Clinic -terveysklinikka, jossa vieraille on tarjolla hoitoja, kuten fysioterapiaa, vatsan terveyteen liittyvää opastusta, suunhoitoa sekä erilaisia hedelmällisyyshoitoja.

– Bangkok on vilkas suurkaupunki, johon saapuu matkailijoita kaikkialta maailmasta. Olemme iloisia voidessamme tarjota hotellin, joka on saanut inspiraationsa ainutlaatuisesta terveyskonseptista. Hotelli sijaitsee keskellä kaupunkia, ja siellä vieraamme voivat rentoutua vehreissä puutarhoissa ja nauttia erilaisista terveyshoidoista, sanoo Patrick Basset, Accorin Itä-Aasian ja Malediivien COO.

Mövenpick BDMS Wellness Resortissa on tarjolla myös tarkkaan harkittu terveellinen ruokalista. Tamarind Natural Dining tarjoilee vieraille ekologisia ja terveellisiä ruokia, kun taas Cinnamon Lobby Loungessa voi nauttia viiniä ja muita juomia. Kohteessa on myös suuri ulkoallas sekä suuri kuntosali, jonka on suunnitellut DAVID Health Solutions. Vuoden lopussa avautuu myös kylpylä ja uusi Thaimaa-teemainen ravintola.

– BDMS Wellness Clinic pääsee osaksi Mövenpickin upeaa kehitystä. Kaksi yritystämme täydentävät toisiaan täydellisellä tavalla – Mövenpickin selkeä sveitsiläinen tyyli ja meidän ennaltaehkäisevät hoitomme, sanoo Raymond Chong, BDMS Wellness Clinicin toimitusjohtaja.

– Olemme huomanneet, että yhä useammat matkailijat panostavat terveyteen ja hyvinvointiin myös yksityisillä matkoilla. Uusi konsepti BDMS Wellness Clinicin kanssa tarkoittaa Accorille jälleen uutta askelta kasvavilla markkinoilla. Myös sijainti Bangkokissa on hauska, koska kaupunki ja koko maa on jo pitkään ollut pohjoismaisten matkailijoiden suosiossa, sanoo Jan Birkelund, Accorin Pohjoismaiden Development & Operations -päällikkö.

Mövenpick Hotels & Resortsilla on nykyisin yli 85 hotellia 25 maassa.

Accorin Pohjoismaiden Development & Operations -osasto
Puhelin: +46-73-433 80 65

Accorin Skandinavian PR-konsultti
Puhelin: +46-70-898 33 69
Sähköposti: ingemar@comma.se

Tietoa Accorista
Accor kuuluu maailman johtaviin matkailu- ja elämäntapayrityksiin ja on digitaalinen innovaattori, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä lähes 4 800 hotellissa, lomakohteessa ja asunnossa yli 100 maassa. Voittamattomalla kansainvälisesti tunnettujen hotellituotemerkkienvalikoimalla – johon kuuluu luksushotelleja, suosittuja keskiluokan ja boutique-hotelleja sekä turistiluokan hotelleja – Accor on yli 50 vuoden ajan tarjonnut ainutlaatuista palvelua ja asiantuntemusta. Suuren majoitustarjonnan lisäksi Accor tarjoaa myös uusia tapoja elää, työskennellä ja osallistua kulinaristisiin elämyksiin, yöelämään ja hyvinvointiin. Kaikki on koottu yhteen maailman kannattavimmista hotellien kanta-asiakasohjelmista. Accor pyrkii myös edistämään kestävää kehitystä, ja sillä on aktiivinen rooli planeettamme ja paikallisyhteisöjemme huomioimisessa. Planet 21 – Acting Here pyrkii positiiviseen vieraanvaraisuuteen, kun taas konsernin pääomarahasto Accor Solidarity keskittyy vähäosaisiin ryhmiin tarjoamalla ammattikoulutusta ja työmahdollisuuksia hotellikonsernissa. Accor SA on noteerattu Euronext Parisissa (ISIN-koodi: FR0000120404) ja sillä käydään kauppaa Yhdysvalloissa OTC-markkinoilla (koodi: ACRFY). Katso lisätietoja osoitteesta accor.com tai seuraa meitä Twitterissä ja Facebookissa.