Nyt voit vuokrata itsellesi oman paratiisisaaren

Onko sinulla ylimääräistä rahaa? Nyt voit hankkia niillä ainutlaatuisen luksusloman paratiisissa. Luksushotelli Raffles Maldives Meradhoo on käynnistänyt erityisen You Run Raffles Maldives -kampanjan, jossa koko kohteen voi vuokrata noin miljoonan euron hintaan. Unohtumaton ja varmasti rauhallinen seikkailu saarella.

Raffles Maldives Meradhoo, yksi maailman arvostetuimmista saarikohteista koskemattomalla Gaafu Alifu -atollilla, tarjoaa rajoitetun ajan ainutlaatuisen all-inclusive-tarjouksen noin miljoonan euron hintaan. You Run Raffles Maldives on saatavilla noin 70 vieraalle viideksi vuorokaudeksi.

Tänä aikana vierailla on käytössään lomakohteen kaksi saarta, joista toisella on 21 ylellistä huvilaa liidunvalkoisella hikella ja toisella asuntoja paalujen päällä turkoosin veden äärellä. Tässä paratiisissa on joka ilta tarjolla trooppista taikaa. Mitä sanoisit julkkis-DJ:n yksityiskonsertista auringonlaskun aikaan? Tai romanttisista treffeistä ranalla samppanjalasin äärellä tähtien loisteessa yhdessä oman astronomin kanssa?

Lisää pakettiin vielä saaren omat hovimestarit ja Rafflesin kulinaristinen tiimi, joka luo erikoismenuja ja räätälöityjä ruokaelämyksiä saaren vieraille. Mikään kaukainen lomakohde ei olisi täydellinen ilman ylellistä kylpyläkokemusta – Rafflesin palkittu kylpyläkonsepti tarjoaa ylellisiä kasvohoitoja, hierontoja ja joogatunteja.

Vieraat voivat käyttää myös lomakohteen omaa huvivenettä delfiinien katseluun tai sukellusretkelle Malediivien kahdelle koralliriutalle, joilla asustaa hainpoikasia, kilpikonnia ja paljon erilaisia trooppisia kaloja. Jos haluat tutustua tarkemmin pinnanalaiseen elämään, hotellissa on oma meribiologitiimi, joka voi auttaa sinua.

Hintaan sisältyy 5 prosentin lahjoitus paikalliselle hyväntekeväisyysprojektille, joka pyrkii suojelemaan paikallista ekosysteemiä.

Accorin Pohjoismaiden Development & Operations -osasto
Puhelin: +46-73-433 80 65

Accorin Skandinavian PR-konsultti
Puhelin: +46-70-898 33 69
Sähköposti: ingemar@comma.se

Tietoa Accorista
Accor kuuluu maailman johtaviin matkailu- ja elämäntapayrityksiin ja on digitaalinen innovaattori, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä yli 5 000 hotellissa, lomakohteessa ja asunnossa yli 110 maassa. Tällä hetkellä valikoimaan kuuluu 39 kansainvälisesti tunnettua hotellituotemerkkiä, joihin sisältyy niin luksushotelleja, suosittuja keskiluokan ja boutique-hotelleja sekä Economy-luokan hotelleja. Accor on tarjonnut korkealaatuista palvelua ja asiantuntemusta yli 50 vuoden ajan. Samalla yritys on kehittänyt digitaalisia ratkaisuja, jotka maksimoivat saatavuuden, optimoivat hotellitoiminnan ja parantavat asiakaskokemusta. Suuren majoitustarjonnan lisäksi Accor tarjoaa myös uusia tapoja elää, työskennellä ja nauttia kulinaristisista elämyksistä, yöelämästä, hyvinvoinnista ja yhteisistä työtiloista. Kaikki on koottu yhteen maailman kannattavimmista hotellien kanta-asiakasohjelmista: ALL – Accor Live Limitless. Planet 21 – Acting Here -kestävyysohjelman kautta Accor pyrkii myös luomaan arvoa kestävällä tavalla, edistämään kestävää kehitystä ja vaikuttamaan aktiivisesti planeettamme ja paikallisyhteisöjemme huomioimisessa. Konsernilla on myös pääomarahasto Accor Solidarity, joka keskittyy vähäosaisiin ryhmiin tarjoamalla ammattikoulutusta ja työmahdollisuuksia hotellikonsernissa. Accor SA on noteerattu Euronext Parisissa (ISIN-koodi: FR0000120404) ja sillä käydään kauppaa Yhdysvalloissa OTC-markkinoilla (koodi: ACRFY). Katso lisätietoja osoitteesta accor.com tai seuraa meitä Twitterissä ja Facebookissa.