Oma uni taideteokseksi – uusi iPhone-sovellus Accorilta

Hotelliketju Accor panostaa uneen. Aiemmin tänä vuonna osassa hotelleista lanseerattiin unirobotti, joka tulkitsee unimallin ja muuntaa sen taideteokseksi. Nyt lanseerattavan sovelluksen avulla kaikki iPhone-käyttäjät voivat nauttia unitaiteesta siitä riippumatta, ovatko he Accorin asiakkaita vai eivät.

Yön aikaiseen uneen perustuvasta ainutlaatuisesta taideteoksesta voi nauttia joka aamu iPhone-puhelimessa. Lataamalla myös herätyskellona toimivan maksuttoman SleepArt-sovelluksen unen aikaiset liikkeet ja äänet rekisteröityvät ja muuntuvat virtuaaliseksi taideteokseksi.

– Uni on tavattoman tärkeää hyvinvoinnillemme. Me hotelliketjuna haluamme, että asiakkaamme saavat mahdollisimman paljon irti yöpymisestä hotelleissamme. Nyt tarjoamme kaikille, riippumatta siitä ovatko he asiakkaitamme, mahdollisuuden saada omaan uneen perustuvan taideteoksen, Accor Hotelsin Jan Birkelund sanoo.

Tutkimusten mukaan 70 prosenttia maailman hotelliasiakkaista pitää mukavaa vuodetta tärkeimpänä yksittäisenä tekijänä edullisen hotellin valinnassa. Sen vuoksi Accor on kehittänyt ainutlaatuisen vuodekonseptin, Ibiksen Sweet BedTM -konseptin. Ensimmäistä kertaa hotelliketju on ollut mukana koko vuoteen kehityksessä. Ibis-hotelleissa uusitaan vuoden 2013 aikana yli 100 000 vuodetta.

Linkki App Storeen:

Video SleepArt-sovelluksesta:

Lisätietoa:
Myyntijohtaja, Accor Pohjoismaat
Puhelin: +46 (0)73 433 80 65

Accor
Accor, maailman johtava hotelliryhmä ja markkinajohtaja Euroopassa, toimii 92 maassa, joissa yhtiöllä on lähes 3 500 hotellia ja 450 000 huonetta. Accorin laaja hotelliketjuvalikoima – Softel, Pullman, MGallery, Grand Mecure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget ja hotelF1 – tarjoaa kaikkea huokeista vaihtoehdoista luksukseen. Accorin hotelleissa ympäri maailmaa on yli 160 000 työntekijää, joiden avulla ryhmä tarjoaa asiakkailleen ja kumppaneilleen lähes 45 vuoden kokemuksen, osaamisen ja asiantuntemuksen.

www.accor.com | www.accorhotels.com