Orient Express avaa ensimmäisen luksushotelli

AccorHotels avaa ensimmäisen Orient Express -hotellinsa. Syksyn aikana Bangkokin Orient Express Mahanakhon muuttaa Bangkokin korkeimpaan rakennukseen King Power Mahanakhon Buildingiin. Sen myötä yksi matkailumaailman ikonisimmista tavaramerkeistä tekee hotelliensi-iltansa tasan kaksi vuotta sen jälkeen, kun AccorHotels osti yrityksen vuonna 2017. Nyt suunnitelmissa on rakentaa uusia ylellisiä hotelleja.

– Orient Express toimi siltana kahden eri maailman välillä lähes vuosisadan ajan. Junamatka oli historiallinen ja ainutlaatuinen yhdistelmä historiaa ja nykyaikaa. Tämä uteliaisuus ja kulttuurien yhdistäminen on olennainen osa myös uusissa Orient Express -hotelleissa, joissa nykyajan modernit matkustajat voivat kokea ylellisen seikkailun, sanoo Sebastien Bazin, AccorHotelsin toimitusjohtaja.

Legendaarinen Idän pikajuna, joka yhdisti Euroopan suurimmat kaupungit Pariisista Istanbuliin lähes vuosisadan ajan, on nykyisin ylellisen matkustamisen ajaton symboli. Juna tunnettiin tarkkaan valitusta käsityöstä, herkullisesta ruoasta ja uusimmista innovaatioista. Tätä korkeaa standardia toteutetaan edelleen, kun Orient Express Mahanakhon Bangkok avaa ovensa tavaramerkin ensimmäisenä hotellisatsauksena.

Orient Express Mahanakhon Bangkok -hotellissa on 143 huonetta, 9 sviittiä ja 2 ylellistä huoneistoa, jotka suunnittelee tunnettu muotoilija Tristan Auer. Ne ovat täynnä ylellisiä mukavuuksia. Vieraat pääsevät myös hotellin korkeimmassa kohdassa sijaitsevalle upealle SkyWalk-kattoterassille, joka tarjoaa Bangkokin parhaat näköalat. Hotellissa tarjotaan useita kulinaristisia herkkuja. Yksi maailman parhaista kokeista, David Thompsin, avaa rakennukseen kaksi nimeään kantavaa ravintolaa: Mott 32 ja Mahanathi by David Thompson.

– Meillä pohjoismaalaisilla on erityinen suhde Thaimaahan ja Bangkokiin. Monet meistä tuntevat myös tarinat Idän pikajunan matkoista ranskalaisen ylellisyyden ja turkkilaisen mystiikan kautta. Siksi on hauskaa, että voimme nyt yhdistää nämä maailmat ainutlaatuisen ylelliseksi kokemukseksi, sanoo Jan Birkelund, AccorHotelsin Pohjoismaiden myynti- ja jakeluvastaava.

Lisätietoja:

PR konsultti AccorHotelsille Skandinaviassa
Phone: +46-70-898 33 69
Mail: ingemar@comma.se

VP Sales, Distribution & Loyalty Scandinavias & Finland
Phone: +46-73-433 80 65
Mail: jan.birkelund@accor.com

AccorHotels:
AccorHotels on matkustamiseen ja elämäntapaan liittyvä johtava toimija ja digitaalinen innovaattori, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä yli 4 600 hotellissa, lomakeskuksessa ja huoneistossa yli 100 maassa. Ainutlaatuisella valikoimallaan kansainvälisesti tunnettuja hotellituotemerkkejä – jotka käsittävät kaiken luksushotelleista suosittuihin keskitason hotelleihin ja boutique-hotelleihin sekä turistiluokan hotelleihin – AccorHotels on yli 50 vuoden ajan tarjonnut ainutlaatuista palvelua ja asiantuntemusta.

Ydinosaamisensa lisäksi AccorHotels on myös menestyksekkäästi kasvattanut palvelutarjontaansa ja saavuttanut johtavan aseman yksityisten luksusasuntojen vuokraamisessa. Sillä on yli 10 000 upeaa kiinteistöä ympäri maailmaa. Hotellikonserni tarjoaa myös concierge-palvelujajaettuja toimistotiloja, ravintolaelämyksiä, tapahtumia ja digitaalisia ratkaisuja. Yhdessä yli 250 000 sitoutunutta työntekijää käsittävän tiiminsä kanssa AccorHotels pyrkii määrätietoisesti siihen, että kaikki asiakkaat tuntisivat itsensä tervetulleiksi. Asiakkailla on käytettävissään muun muassa yksi maailman palkitsevimmista kanta-asiakasohjelmista – Le Club AccorHotels.

AccorHotelsilla on myös aktiivinen rooli paikallisyhteisössään ja se toimii edistääkseen kestävää kehitystä ja solidaarisuutta PLANET 21 Acting Heren avulla. Tämä on kattava ohjelma, jossa työntekijät, asiakkaat ja kumppanit pyrkivät yhdessä edistämään kestävää kehitystä. Vuodesta 2008 lähtien AccorHotels Solidarity Endowment Fund on lisäksi toiminut luonnollisena jatkeena hotellikonsernin toiminnoille ja arvioinneille auttaen torjumaan sosiaalista ja taloudellista haavoittuvuutta.

Accor SA on noteerattu Euronext Parisissa (ISIN-koodi: FR0000120404), ja yhtiön osakkeella käydään kauppaa Yhdysvalloissa OTC-markkinoilla (koodi: ACRFY).

AccorHotels-uutisia:

Varaa hotelli: http://www.accorhotels.com