Rakastettu ikoni avataan jälleen Varsovassa

AccorHotels avaa Raffles Europejskin ovet yhdessä Puolan ikonisimmista rakennuksista. Vuoden remontoimisen jälkeen 160-vuotias kiinteistö palaa nyt päivänvaloon ja nostaa samalla ylellisyyden standardia Varsovassa. Hotellista tulee Raffles-luksushotelliketjun kolmas eurooppalainen kohde.

Hotelli tarjoaa 106 tyylikästä huonetta ja joitakin Varsovan suurimmista sviiteistä. Huoneet on sisustettu yhteistyössä paikallisten arkkitehtien ja suunnittelijoiden kansa klassiseen puolalaiseen tyyliin säilyttäen yksityiskohtia alkuperäisestä sisustuksesta. Hotellin yleisissä tiloissa on näkyvissä vaikuttava kokoelma puolalaisen taiteen parhaita paloja. Raffles Europejskin Art Collection -taidekokoelma koostuu lähes 500 taideteoksesta, jotka on hankittu yli 120 taiteilijalta.

Hotellin kylpylässä, joka on yksi Varsovan suurimmista, vieraat voivat nauttia kattavasta hoitotarjonnasta. Täällä he voivat myös uida hotellin uima-altaassa, jossa on edelleen alkuperäinen 60-luvulta peräisin oleva mosaiikki.

Ravintolassa tarjoillaan kauden mukaan vaihtuva menu, jossa on käytetty paikallisia raaka-aineita. The Long Barissa, joka on Raffles-tuotemerkin tunnettu baari, vieraat voivat nauttia jonkun hotellin nimikkodrinkeistä. Nautiskelijoille hotelli tarjoaa myös oman sikariloungen ja konditorian.

– Varsova on suosittu ja jatkuvasti kasvava matkakohde pohjoismaisille matkailijoillemme. Raffles Europejski tarjoaa legendaarista Raffles-palvelua, joka tunnetaan ympäri maailmaa, monia gastronomisia herkkuja sekä laajan valikoiman muita ensiluokkaisia palveluita, sanoo Jan Birkelund, joka on AccorHotelsin myynti- ja jakeluvastaava Pohjoismaissa.

Raffles Europejskista tulee kolmas eurooppalainen kohde, ja se on yksi yhteensä yhdestätoista Raffles Hotels & Resorts -kohteesta ympäri maailmaa. Seuraavaksi ovat vuorossa Raffles London, Raffles Boston Back Bay ja Raffles The Palm Dubai, joka on juuri nyt rakenteilla.

Lisätietoja:
PR konsultti AccorHotelsille Skandinaviassa
Telefon: +46-70-898 33 69
E-post: ingemar@comma.se

VP Sales M&E, Leisure-Business Travel Trade, B2B Distribution and Marketing Content Central Europe
Telefon: +46-73-433 80 65
E-post: jan.birkelund@accor.com

AccorHotels:
AccorHotels on matkustamiseen ja elämäntapaan liittyvä johtava toimija ja digitaalinen innovaattori, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä yli 4 100 hotellissa, lomakeskuksessa ja huoneistossa yli 100 maassa. Ainutlaatuisella valikoimallaan kansainvälisesti tunnettuja hotellituotemerkkejä – jotka käsittävät kaiken luksushotelleista suosittuihin keskitason hotelleihin ja boutique-hotelleihin sekä turistiluokan hotelleihin – AccorHotels on yli 50 vuoden ajan tarjonnut ainutlaatuista palvelua ja asiantuntemusta.

Ydinosaamisensa lisäksi AccorHotels on myös menestyksekkäästi kasvattanut palvelutarjontaansa ja saavuttanut johtavan aseman yksityisten luksusasuntojen vuokraamisessa. Sillä on yli 10 000 upeaa kiinteistöä ympäri maailmaa. Hotellikonserni tarjoaa myös concierge-palvelujajaettuja toimistotiloja, ravintolaelämyksiä, tapahtumia ja digitaalisia ratkaisuja. Yhdessä yli 250 000 sitoutunutta työntekijää käsittävän tiiminsä kanssa AccorHotels pyrkii määrätietoisesti siihen, että kaikki asiakkaat tuntisivat itsensä tervetulleiksi. Asiakkailla on käytettävissään muun muassa yksi maailman palkitsevimmista kanta-asiakasohjelmista – Le Club AccorHotels.

AccorHotelsilla on myös aktiivinen rooli paikallisyhteisössään ja se toimii edistääkseen kestävää kehitystä ja solidaarisuutta PLANET 21 Acting Heren avulla. Tämä on kattava ohjelma, jossa työntekijät, asiakkaat ja kumppanit pyrkivät yhdessä edistämään kestävää kehitystä. Vuodesta 2008 lähtien AccorHotels Solidarity Endowment Fund on lisäksi toiminut luonnollisena jatkeena hotellikonsernin toiminnoille ja arvioinneille auttaen torjumaan sosiaalista ja taloudellista haavoittuvuutta.

Accor SA on noteerattu Euronext Parisissa (ISIN-koodi: FR0000120404), ja yhtiön osakkeella käydään kauppaa Yhdysvalloissa OTC-markkinoilla (koodi: ACRFY).

AccorHotels-uutisia:

Varaa hotelli: http://www.accorhotels.com