SO/ avaa luksushotellin Havannassa – uudenlaista luksusta kaupunkiin

Accor avaa näyttävästi ensimmäisen hotellinsa Kuuban pääkaupungissa juuri sopivasti Havannan 500-vuotisjuhlan kunniaksi. Luksushotelli SO/ Paseo del Prado La Habana avaa ovensa yhdessä kaupungin ikonisimmista kortteleista ja sen myötä siitä tulee tavaramerkin ensimmäinen hotelli Amerikan mantereella.

SO/ Hotels & Resorts on Accorin nopeimmin kasvava luksushotellitavaramerkki. Upean lifestyle-konseptin ja ainutlaatuisesti suunniteltujen tilojen ansiosta hotelleista on tullut trendikkäitä kohtaamispaikkoja eri puolilla maailmaa. Eikä SO/ Havana Paseo del Prado ole poikkeus. Ranskalainen arkkitehti Michael Regembal ja maailmankuulu espanjalainen muotisuunnittelija Agatha Ruiz de la Prada ovat suunnitelleet yhdessä hotellin muotoilun, sisustuksen ja henkilöstön univormut. 250 huoneen ja 8 suuremman sviitin muotoilu on saanut inspiraationsa alueen kolmesta suositusta tanssityylistä – klassinen baletti, salsa ja Son Cubano.

– SO/ on yksi Accorin energisimmistä ja tyylikkäimmistä tavaramerkeistä. Nämä hotellit korostavat kohteen luonnetta ja yhdistävät sen viihteeseen, luoviin ruoka- ja juomaelämyksiin sekä nykyaikaiseen luksuspalveluun. Innovatiivinen muotoilu ja muoti ovat tavaramerkin ydin, ja Havannan uusi hotelli onkin jännittävä lisä nopeasti kasvavaan verkostoomme, sanoo Heather McCrory, Accorin Pohjois- ja Keski-Amerikan toimitusjohtaja.

SO/ Paseo del Prado La Habanassa on kolme suurta kokoustilaa, suuri kylpylä ja kuntosali sekä uima-allas ja sen yhteydessä oleva allasbaari. Täällä vieraat voivat valita myös viidestä paikallisia erikoisuuksia tarjoavasta ravintolasta ja baarista, esimerkiksi ravintola Cosecha tarjoaa terveellisen ja ekologisen aamiaiskonseptin. Jos makeanhimo iskee, hotellissa on myös oma suklaakahvila, joka tarjoilee syötäviä ja juotavia herkkuja.

– Kuuba on kehittynyt merkittävästi kohteena viime vuosien aikana. Pohjoismaisille matkailijoille tämä tarkoittaa, että Havanna kasvaa nyt matkakohteena sekä liike- että lomamatkojen suhteen. SO/ Havana Paseo del Pradon avaaminen tuo uudenlaista luksusta kaupunkiin, sanoo Jan Birkelund, Accorin Pohjoismaiden Development & Operations -osaston johtaja.

Accorin Pohjoismaiden Development & Operations -osasto
Puhelin: +46-73-433 80 65

Accorin Skandinavian PR-konsultti
Puhelin: +46-70-898 33 69
Sähköposti: ingemar@comma.se

Tietoa Accorista
Accor kuuluu maailman johtaviin matkailu- ja elämäntapayrityksiin ja on digitaalinen innovaattori, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä lähes 4 800 hotellissa, lomakohteessa ja asunnossa yli 100 maassa. Voittamattomalla kansainvälisesti tunnettujen hotellituotemerkkienvalikoimalla – johon kuuluu luksushotelleja, suosittuja keskiluokan ja boutique-hotelleja sekä turistiluokan hotelleja – Accor on yli 50 vuoden ajan tarjonnut ainutlaatuista palvelua ja asiantuntemusta. Suuren majoitustarjonnan lisäksi Accor tarjoaa myös uusia tapoja elää, työskennellä ja osallistua kulinaristisiin elämyksiin, yöelämään ja hyvinvointiin. Kaikki on koottu yhteen maailman kannattavimmista hotellien kanta-asiakasohjelmista. Accor pyrkii myös edistämään kestävää kehitystä, ja sillä on aktiivinen rooli planeettamme ja paikallisyhteisöjemme huomioimisessa. Planet 21 – Acting Here pyrkii positiiviseen vieraanvaraisuuteen, kun taas konsernin pääomarahasto Accor Solidarity keskittyy vähäosaisiin ryhmiin tarjoamalla ammattikoulutusta ja työmahdollisuuksia hotellikonsernissa. Accor SA on noteerattu Euronext Parisissa (ISIN-koodi: FR0000120404) ja sillä käydään kauppaa Yhdysvalloissa OTC-markkinoilla (koodi: ACRFY). Katso lisätietoja osoitteesta accor.com tai seuraa meitä Twitterissä ja Facebookissa.