• Accor/

Yksi maailman suurimmista kanta-asiakasohjelmista kasvaa entisestään – Accor lanseeraa Accor Live Limitless ‑ohjelman

Accor lanseeraa Accor Live Limitlessin – uuden kanta-asiakasohjelman, joka sisältää bonuksia, palveluita ja elämyksiä hotellioperaattorin laajassa verkostossa. Aivan uuden graafisen identiteetin lisäksi hotellikonserni esittelee entistä useampia uusia kiehtovia yhteistyömuotoja.

Accor Live Limitless, ALL, antaa jäsenille pääsyn monipuoliseen valikoimaan, johon kuuluu yli 30 hotellituotemerkkiä sekä joukon maailmankuuluja baareja, ravintoloita, yökerhoja ja muita ainutlaatuisia elämyksiä. Hienostunut alusta tunnistaa jäsenet, kommunikoi heidän kanssaan ja palkitsee jäsenet henkilökohtaisilla tarjouksilla sekä vapaa-ajan matkoilla että työmatkoilla. Sovelluksen kautta jäsenet voivat käyttää ohjelman sisältöä suoraan matkapuhelimelta.

– Accor Live Limitless -ohjelman ansiosta jäsenemme hyötyvät entistä enemmän verkostomme laajuudesta. Se voi olla kaikkea hotelliverkoista ja ravintolakäynneistä ainutlaatuisiin luontoelämyksiin sekä musiikki- ja urheilutapahtumiin. Kaikki kuuluu Accoriin, sanoo Jan Birkelund, joka vastaa myynnistä ja jakelusta AccorHotelsissa Pohjoismaissa.

Uusi elämyksiä
Uusi kanta-asiakasohjelma merkitsee useita päivityksiä ja antaa jäsenille pääsyn uusiin tarjouksiin neljän keskittymisalueen kautta:

• Uusi premium-taso, joka palkitsee Accorin uskollisimmat jäsenet.
  • Päivitettyjä etuja hotellioperaattorin uuden vieraanvaraisuusstrategian mukaan.
  • Mahdollisuus ansaita ja lunastaa pisteitä alan laajimmassa hotellituotemerkkien tarjonnassa, muun muassa uuden digitaalisen sovelluksen kautta. Sovellus kokoaa yhteen palvelut ja elämykset ympäri maailmaa sekä vapaa-ajan matkoilla että työmatkoilla.
  • Uudet kiehtovat yhteistyöt mahdollistavat laajemman elämystarjonnan.

Juuri elämykset ovat osoittautuneet tärkeiksi Accorin jäsenille, ja tutkimus osoittaa, että he priorisoivat viihdettä, kulinaristisia elämyksiä ja urheilua. Siksi Accor esittelee nyt useita uusia yhteistyökumppaneita, jotka antavat ALL-jäsenille lisäetuja uskollisuudestaan:

• Accor laajentaa kumppanuutta AEG:n kanssa. Yhteistyö käsittää tällä hetkellä AccorHotels Arenan, ja nyt otetaan mukaan yli 60 000 lippua eri tapahtumiin kanta-asiakkaille Latinalaisessa Amerikassa, Aasiassa ja Euroopassa.
  • Accor aloittaa uuden kumppanuuden tapahtumayritys IMG:n kanssa. Tämä tarjoaa jäsenille pääsyn urheilutapahtumiin, muotigaaloihin ja kulinaristisiin elämyksiin.
  • Accor ja jalkapalloseura Paris Saint-Germain solmivat monivuotisen sopimuksen, jossa ALLista tulee seuran pääkumppani ja virallinen paitasponsori kaudesta 2019/20 alkaen. Lisätietoa yhteistyöstä tulee pian.

Uusi graafinen identiteetti
Accor ilmentää suurta uskollisuuspanostusta myös uuden visuaalisen ilmeen kautta. Alkuperäiseen yritysnimeen Accor (Accor Hotelsista) palaamisen lisäksi esitellään myös uusia yrityslogoja sekä hotellikonsernille että ALL-kanta-asiakasohjelmalle.

PR-konsultti, Accor Pohjoismaissa
Puhelin: +46-70-898 33 69
Sähköposti: ingemar@comma.se

VP Sales, Distribution & Loyalty Pohjoismaissa
Puhelin: +46-73-433 80 65
Sähköposti: jan.birkelund@accor.com

Tietoa Accorista
Accor kuuluu maailman johtaviin matkailu- ja elämäntapayrityksiin ja on digitaalinen innovaattori, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä lähes 4 800 hotellissa, lomakohteessa ja asunnossa yli 100 maassa. Voittamattomalla kansainvälisesti tunnettujen hotellituotemerkkien valikoimalla – johon kuuluu luksushotelleja, suosittuja keskiluokan ja boutique-hotelleja sekä turistiluokan hotelleja – Accor on yli 50 vuoden ajan tarjonnut ainutlaatuista palvelua ja asiantuntemusta.

Suuren majoitustarjonnan lisäksi Accor tarjoaa myös uusia tapoja elää, työskennellä ja osallistua kulinaristisiin elämyksiin, yöelämään ja hyvinvointiin. Kaikki on koottu yhteen maailman kannattavimmista hotellien kanta-asiakasohjelmista.

Accor pyrkii myös edistämään kestävää kehitystä, ja sillä on aktiivinen rooli planeettamme ja paikallisyhteisöjemme huomioimisessa. Planet 21 – Acting Here pyrkii positiiviseen vieraanvaraisuuteen, kun taas konsernin pääomarahasto Accor Solidarity keskittyy vähäosaisiin ryhmiin tarjoamalla ammattikoulutusta ja työmahdollisuuksia hotellikonsernissa.

Accor SA on noteerattu Euronext Parisissa (ISIN-koodi: FR0000120404) ja sillä käydään kauppaa Yhdysvalloissa OTC-markkinoilla (koodi: ACRFY). Katso lisätietoja osoitteesta accor.com tai seuraa meitä Twitterissä ja Facebookissa.

Avainsanat: