• Adapteo Group/

Muutos Adapteon konsernin johtoryhmässä: Magnus Tinglöf nimitetty Permanent Space -liiketoiminta-alueen johtajaksi

Adapteo Oyj Pörssitiedote 5.7.2019 klo 12:10 CEST

Adapteo Oyj:n (“Adapteo”) hallitus on nimittänyt Magnus Tinglöfin Permanent Space -liiketoiminta-alueen johtajaksi ja Adapteon konsernin johtoryhmän jäseneksi. Tinglöf on myös nimitetty Adapteon konserniyhtiön Flexator AB:n toimitusjohtajaksi.

Tinglöf toimii tällä hetkellä Elitfönster Industrin ja Etrifönster AB:n toimitusjohtajana sekä SSC Skellefteå AB:n ja SSC Skellefteå Snickericentral Ekonomisk föreningin hallituksen jäsenenä. Hän toimi aiemmin Elitfönster På Plats AB:n toimitusjohtajana. Lisäksi hän on toiminut useissa eri tehtävissä Telesteps AB:lla ja Cloetta AB:lla.

Tinglöf aloittaa tehtävässään vuoden 2019 neljännen vuosineljänneksen aikana. Björn Kölerud jatkaa toistaiseksi Permanent Space ‑liiketoiminta-alueen väliaikaisena johtajana, Flexator AB:n väliaikaisena toimitusjohtajana ja Adapteon konsernin johtoryhmän jäsenenä.

“Olen erittäin iloinen voidessani toivottaa Magnus Tinglöfin tervetulleeksi Adapteon tiimiin, ja olen vakuuttunut, että Magnuksen vahva kaupallinen ajattelutapa ja tausta liiketoiminnan kehittämisessä ja parantamisessa Adapteon liiketoimintaan läheisesti liittyvillä toimialoilla osoittautuvat merkittäväksi eduksi Adapteon Permanent Space ‑liiketoiminta-alueen kehittämisessä ja kasvussa” kommentoi Adapteon toimitusjohtaja Philip Isell Lind af Hageby.

Philip Isell Lind af Hageby, toimitusjohtaja, +46 73 022 19 36, philip.isell@adapteo.com

Adapteo on johtava pohjoiseurooppalainen siirtokelpoisten tilaratkaisujen tarjoaja. Toimimme Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Adapteo on uusi brändi, jolla on yli 30 vuoden kokemus ja joka syntyi Nordic Modular Groupin yritysoston sekä Cramon jakautumisen kautta. Tarjoamme korkealuokkaisia siirtokelpoisia tilaratkaisuja sekä väliaikaisiin että pysyviin tarpeisiin kouluihin, päiväkoteihin, toimistoihin, asumiseen ja tapahtumiin. Adapteon pro forma -liikevaihto vuonna 2018 oli 221 miljoonaa euroa. Pro forma -liikevaihto sisältää Cramo Oyj:n siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan ja ostetun Nordic Modular Groupin liikevaihdon koko vuodelta.

Muuttuva yhteiskunta tarvitsee mukautuvaa tilaa. Me Adapteolla varmistamme, että kaikilla on oikeanlaista tilaa, jotta ihmiset voivat kasvaa ja yhteisöt kehittyä. Luomme joustavia siirtokelpoisia tiloja, jotka ovat hyväksi sekä maapallolle että tulevaisuudelle. Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Space to grow

Avainsanat: