Aktia Oyj: Aktian uusi verkkopankki kattaa kaikki asiointitarpeet

Aktia Oyj
LEHDISTÖTIEDOTE
Julkaistavissa 13.2.2012 klo 13.00

Aktia on avannut uudistetun verkkopankin henkilöasiakkailleen. Uudessa verkkopankissa on sekä uusia että ennestään tuttuja toimintoja, jotka mahdollistavat pankki- ja vakuutusasioiden sujuvan hoidon.

Aktia-konsernin kaikki henkilöasiakkaiden tuotteet ja palvelut löytyvät verkkopankista. Pankkipalvelujen lisäksi myös Aktian vakuutuspalvelut löytyvät uudistetusta verkkopalvelustamme.

– Asiakaslähtöisyys on Aktian toiminnan ydin ja haluamme palvella asiakkaita entistä kattavammin heidän kaikissa elämänvaiheissaan. Lähes kaikki asiakkaamme käyttävät jo verkkopalveluja päivittäisten asioiden hoitamiseen. Uuden verkkopankin avulla itsepalvelujen kirjo laajenee kattamaan yksilön tai perheen kaikki asiointitarpeet, kertoo Aktian varatoimitusjohtaja Stefan Björkman.

– Asiakkaidemme kannalta on tärkeintä, että verkkopalvelu on luotettava, kattava sekä nopea ja helppo käyttää. Tämä on elinehto menestyksekkäälle pankkitoiminnalle nykyaikana. Ratkaisumme luo myös joustavan pohjan verkkopankin ripeälle edelleen kehittämiselle. Tämän kevään painopisteinä ovat talouden kokonaiskuva ja mobiiliratkaisut, kertoo Aktian verkkopalveluista vastaava johtaja Juha Volotinen.

Uudessa verkkopankissa voi myös muun muassa tehdä tili-, kortti- ja sijoitustapahtumien hakuja maksajan nimen tai päivämäärän perusteella. Palvelujen muutospyynnöt, kuten korttilimiitin tai lainan maksusuunnitelman muutokset, onnistuvat nyt kätevästi verkossa. Uusi moniasiakkuustuki tarjoaa laajemmat ja paremmat mahdollisuudet hoitaa läheisten asioita, ja asiakas voi toimia läheisten edunvalvojana säästämisessä ja sijoittamisessa.

Aktia Oyj

Varatoimitusjohtaja Stefan Björkman, puh. 010 247 6595